Primul "Bună!"

101 10 2
                                    

Ne trezim iar la 6 din cauza intepatului nostru "șef"care a spus că trebuie să fim gata fixl a ora 8 ca să îi cunoaștem pe acei tipi pe care îi vom machia. 

__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__

Ajungem acolo,  prea devreme bănuiesc eu,  pentru ca acei băieți nu au ajuns.

*după 5 minute*

3 băieți vin pe ușa...

Șeful:  doamnelor,  aceștia sunt baietii
__

Lucas:  bună! 
Spune un băiat mult mult mai înalt decât mine,  foarte frumos,  bine făcut,  și niște buze marii și mmmm.  Când imi dau seama la ce ma gandesc imi dau o palma mintală și ma trezesc și îi raspun
Eu:  Bună!
Ne intindem mâinile,  dar,  el în loc sa o strângă prieteneste... O saruta.. Imi retrag mâna și ma uit în altă parte ca sa nu vadă că am rosit..

__

*Sana pov *

Un băiat înalt cât un munte,  bine  făcut,  foarte frumos... Vine la mine
Jaehyun:  Bună! Tu trebuie să fi Sana,  make up artista mea, încântat de cunoștință! Spune el și imi întinde mâna.
Eu:  da,  bună!  Spun și îi strâng reciproc mâna.

__

*Jihyo pov*

Un băiat la fel de înalt ca ceilalți,  la fel debi ne făcut,  și la fel de frumos vine la mine și imi întinde mâna.
Taeyong:  Bună! 
Eu: buna!  Spun repede după ma uit la Mina și la Sana.  Mina,  ca deobicei... roseste,  Sana nu zice nimic...  iar eu... La fel 

__

*Mina pov*(adica eu) 

Șeful nostru ne. a zis încă o dată regulile,  nu ca nu ajunsesera  și alea de pe e mail... După ne.a zis ca camera noastra este la etajul 2 și e numărul 25.Baietii plecaseră ca aveau să se pregătească. Așa ca ne.am dus și noi să ne pregatim... ca să ii machiem...

Ajunse în salon,  ei erau pe scaune, cu ceilalți membrii. Am avut mari emoții,  și eu,  și fetele... Offf,  dacă știam ca este atât de greu nu mai veneam! 
Ma duc la Lucas și încep să îl machiez,  e ușor,  dar se tot misca,  adică vorbea,  râdea,  și nu puteam nicicum să îl machiez.
Eu:  poti sa încetezi de a te misca?  Nu pot să te machiez deloc!  Vrei sa arati ca Chucky? Spun nervoasa.  Dandu.mi seama ce am zis am rămas nemișcată și... Am sughitat,  da,  am sughitat,  eu când sunt emoționată sau îndrăgostită,  sughit...
Lucas: *scoate un zambet perfect* bine,  iartă-mă
Eu:  *dau din cap mirata,  credeam ca va face tam tam pe chestia asta dar e okay,  continui să îl machiez și schițez un zâmbet pe ascuns și incerc sa imi ascund din nou roseata,  ceea ce cred ca e imposibil,  ca stau prea aproape de el*

__

*Sana pov*

Mina: poti sa încetezi de a te misca?  Nu pot să te machiez deloc!  Vrei sa arati ca Chucky?
Când aud ce a spus am rămas gura casca și eu și Jihyo,  ne uitam una la alta neștiind ce sa facem,  eram panicate pt ca a început și să sughite.. Jaehyun se uita la mine,  eu schițez un zambet fals și dau din umeri. 

__

*Lucas pov*

Mina: poti sa încetezi de a te misca?  Nu pot să te machiez deloc!  Vrei sa arati ca Chucky? Spune ea nervoasă
Eu nu mai stiam ce să zic,  și da,  recunosc ca a fost vina mea și am recunoscut
Eu:  bine,  iartă-mă .  Spun scotand un zambet fiindcă a început să sughite.

Fata asta e super.  Și celălalte sunt de treabă. Dar ea are ceva special

__

*Mina pov* (eu) 

Pai după ce i.am machiat am mers la noi în camera și fetele m.au bombardat cu chestii și tot felul dar le.am ignorat și.. Ma gandeam la Lucas,  de la primul "Bună! " deja m.am îndrăgostit de el.  Și nu cred ca sunt singura.  Cred că și Sana cu Jihyo ascund ceva... am vazut cums e uita la ei.

Nu știam ca te poti îndrăgosti de lau n simplu " Buna! "

__________va urma____________________

Dacă va plăcut nu uitati sa votati!!! ❤❤

????Saranghae????Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum