Spital pt.2

74 10 0
                                    

*Jaehyun pov*
Sana e super stresata și cred ca e și traumatizată... Sper sa nu i se întâmple nimic grav...

*Taeyong POV*
E stresant sa stai aici,  închis neștiind ce fac persoanele  tale dragi ... Mai ales JIHYO... oare ce a pățit... E bine?  Offfff,  jur ca o sa innebunesc. Lucas e super stresat,  se plimba de colo colo si nu asculta de nimeni... Ma îngrijorează.

*Lucas POV*

EU NU MAI SUPORT... PÂNĂ NU VINE DOCTORUL ȘI IMI SPUNE CA MINA E BINE ..... EU NU POT SA STAU LOCULUI.  Ma exaspereaza... Efectiv nu stiu ce sa mai faccccc.

*Sana POV*
Băieții sunt super stresați,  și și eu.... Sunt efectiv traumatizată.. Tot imi aduc aminte... Sângele... Ele două... Offfff... O sa mor. 

______________________________________
Vine doctorul...
Baietii și cu mine ne grabim la el
Eu:  Ce... Ce s.a întâmplat... Sunt bine?
Doctorul:  nu... Nu pot sa va dau un răspuns sigur acum... Dar deocamdată.. Sunt intr.o postura grea... A fost un impact foarte tare... Au pierdut foarte mult sânge... Cei mai apropiați de Jihyo sa aștepte la cabinet... Cei apropiați de Mina... Veniți..
Lucas:  EU.... Și Sana. *zambeste nevinovat și se scarpina la ceafa*
Eu ma uit mirata la el... dar nu zic nimic... Nu imi pasa
Eu:  eu sunt cea mai apropiată de ambele... Ne cunoaștem de mult mult timp...
Doctorul:  Atunci vi și - și
*Dau din cap aprobator *

_______________in cabinet_____________

Doctorul:  Mina.... Mina e cea mai grav rănită... Deoarece s.a băgat în fața mașinii pentru a-și salva prietena... e un lucru mare,  era.... Era sa o pierdem...

Auzind asta ma uit la Lucas,  el strânge din pumni și încerca să se calemze - expira... inspira-

Doctorul continuă:  dar din fericire.... Am reusit sa o readucem cumva la starea inițială....

Lucas își tranteste mâinile pe masa și spune:  CE FACE ACUM ? 
Eu:  Lucas... Calmeaza.te*spun în șoaptă *
Doctorul:  Ea acum... Este în comă...  Nu stie nimeni când se va trezi. A trebuit să o operă de urgență..

Auzind astea.... Am inceput sa plâng... Lucas ma ia și îi spune la revedere Domnului

*Lucas POV*

Nu.... Nu imi vine sa cred ce am auzit..... E complet.... Inaceptabil,  nu,  nu pot sa o pierd,  e prima mea dragoste,  nu pot face asta.

*Jaehyun POV*

Îi văd pe Lucas și Sana,  Lucas o tine de umeri iar ea... Plânge.

Eu cu Taeyong:  ce s.a întâmplat?  Eu ma uit la Sana

*Sana pov *

Le spunem totul ....nu le venea să creadă ... după doctorul ne spune
Doctorul:  Cei apropiați de Jihyo?!
Taeyong:  Eu și Sana
Doctorul:  intrati
______________________________________

Doctorul:  la fel ca la Mina... Jihyo a pierdut mult sânge... Dar nu e în comă... I.am dat niște calmante pt dureri... O săptămână două trebuie să stea numai cu calmante și pastile de adormit,  de-abia după nu o să mai facem asta..
Taeyong:  Sunteti sigur că e bine nu? 
Doctorul:  în rest... Da
Eu dau din cap aprobator... O veste destul de bună.... Eu ma gandesc la Mina.... E bine?

__________________va urma____________
Daca va plăcut nu uitati sa votati!

????Saranghae????Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum