Can benim ortaokulda cok sevdigim platonik askim.Suan ben onun platonik askiyim.Çok saçma ama bunu anlamiyo.Her neyse asil konuyo donelim o cocuk bizim sinifa gecicekmis.Ay bu cok guzel bisey.Sinifa meteor geliyo resmen.Hoca yer degisikligi yapicakmis.Mert'i Ceren'in yanina benide O meteorun yanina oturttu.Kalbim durcak galiba.Dersi pek dinlemiyodum.Çünkü ders tarih.Meteor da pek dinlemiyo gibiydi.En kisa zamanda bu cocugun adini ogrenicem.Ben ogrenmeden derste kendi tanismak istedigini soyledi.Ay bizim meteorun adi ateş'mis.Gulusune kurban olurum senin.ben boyle dusunurken teneffus zili çalmış.Teneffuste bi yere cikmadim.Ates'le sohbet ettik.Telefon numaralarimizi aldik.Okul cikisi evlere dagildik.Eve gittiğimde Ateş'ten mesaj gelmisti.Onu "tatlı meteor" diye kaydettim.
Ateş mesaj attı.
-tatlı prenses nbr
-iyi tatlı meteor senden
-bu ismi sevdim prenses
-bende bana prenses demeni sevdim.Abimler ve kardeşim gibi güvende hissediyorum.
-Bana güvendiği düşünmeli miyim?
-Sanirim evet.
-Neyse prenses yarın okulda görüşürüz
-görüşürüz tatlı meteor.
Konusmamizi böyle bitirdik ve hemen uykuya daldım."dalarken niye bize soylemiyon bizde yardım ederdik"
İç sesimi takmayip uykuma devam ettim.Sabah yüzüme bir sürü öpücük konması ile uyandım.Gözümü yavaşça araladım ve bunun Berke olduğunu gördüm. "Berke yat zıbar şuraya ya da defol basimdan""Abla şu camdaki çocuk seni mi kesiyo."Berke'nin böyle demesiyle gözlerimi açtım. Berke"aşkolsun abla biz opelim o kadar uyanma biri seni kesiyor deyince uyan.""oğlum ne biliyim işte düşman çetelerden sandım.""Ben onu unutmuşum.Abla abimlere ne zmn soyliceksin.""Zaten Cenk abime söyledim.Pek bi tepki vermedi.Çünkü sizinde var böyle bi ceteniz iyi biliyorum.""Abla sendende bişey kacmiyo""Haliyle çete lideriyim abimler iyiki dovmemi gormediler ya""Abla cidden senin ejderha dövmen nerde""Sırtımda gozukmemesi gerekiyo lider olduğum için gorunmemesi lazim.""Anladım""Peki sizin dovmeleriniz nerde?""Bizimkiler kolumuzda ama tisortlerden dolayı görünmüyor.""Berke bugün Berk abime de soylediğimizde ben bi süre üvey babamda kalicam telaslandirmayalim.Hem üvey abim ilgilenmiyodur onunla kız peşindedir. "Peki abla""Bu arada üvey abim yani Ege'de bizim çetede bi sorun çıksın istemiyorum.""peki abla hadi hazirlan da gidelim geç kalicaz.""tamam da abime söyleyip cikalim"
Hazırlanıp aşağı indim.Abime kahvaltı ederken söyledim.Abim tepki vermedi.Beni takip edip öğrendiğini dile getirdi.Üvey babamda kalicagimi da söyledim.Benim ehliyetim olduğu için kendi arabamla gidicektim.Giderken Ege'yi de alıp öyle gittik okula.Bu arada Mert ve Ceren de bizim çetede.Sayimiz çok fazla 35 kisiyiz ama diğerleri bizim depoya pek gelmez biz hep orda takiliriz.Okula güzel bi giriş yaptım.Ege pek bize takilmazdi ama son zamanlarda Takiliyodu.Ben ona depo dışında Abi diyodum.Cunku bütün okul bizi Ege ile kardeş biliyordu.Bizimkilerle bize ait çardağa gittik okul sadece Mert ve Ceren benim çetede olduğunu biliyordu.Bugün antrenman günüydü.Yani bizim kendimizce yaptığımız dövüş sporlari."Abi ben 3 gün yanında kalcam.""Gel tabi""peki o 3 gün hiç birimiz okula gelmiyoruz işimiz var.""Yine kaç kisi"dedi Mert.Bende "çok deil ya 6 kisi"dedim.Ceren"o zmn bugün depoda hazırlık var.
Hazırlık dediği gerilim sandalyesi,klasik kafayı suya sokma 3 dakika suda kaliyo ve suratinda kalıcı iz birakma.Cok abartilicak bişey değil yani. "Evet Eda bayiltip mekanlarına ben koyuyorum sanki"
İç ses sen bi sussana.
Ege mutsuz gibiydi.Bu iskenceler normalde onu mutlu ederdi.Bizimkiler bunları hazırlarken bende Ege ile konusurdum.Okuldan çıktık.Ege'nin evine gidicegimizi abilerime ve kardesime hatirlattiktan sonra Ege ile yola çıktık. Arabayı ben sürdüm.Çunku Ege yüzünden kaza yapmak istemiyodum.Eve geldik ben hemen odama yerlestim.sonra salona indim.Üvey babama kocaman sarildim.O da beni çok ozlemisti sanırım.
Ben:Evet beyler ne yemek istersiniz?Ben böyle bir soru sorunca Ege'nin yüzü güldü.Sanirim bi kaç gündür aç olduğu için öyleydi.
Ege:Ben senin yaptığın herseyi yemek istiyorum.
Üvey babam adı (Arda):Bende herseyi yemek istiyorum.
Ben:peki.Ege'cim sen bana yardım ediyorsun.Dogru mutfağa.
Ege:Geliyorum.prenses.
Ege'nin bu sözü beni güldürmustu.Mutfağa gittiğimizde yemek hazırlarken sohbet ettik.
Ben:Ege neden mutsuz gibi geziyosun??
Ege:Senin en son geldiğinden beri bişey yemedim.Bi de seninle uyumayı özledim.
Ben:Ege bak kıymetini bil öz abiler birlikte uyumuyorum.Ayrica onlara da yemek yapmıyorum. Sadece bi kere berke ile uyudum.
Ege:Oha ciddi misin?
Ben:Evet.dedim.o kadar konuştuk ki yemekler hazır olduğu için hemen sofrayi hazırladık.Arda babam kibarca yerken biz Ege ile birbirimize yediriyoduk.Babam bizim bu halimizi videoya almıştı.Sonra abimlere attığını fark ettim.Abimler aynisindan kendilerine de istemislerdi.Of ya abin var derdin var valla.Yemekten sonra Ege ile yukarı odamiza ciktik.yataga uzanıp sohbet ettik.Bi süre sonra yoruldugumu farkedip Ege'ye sarılıp uyudum.Ege tisortunu çıkararak yattığı için baklavalarini hissesebiliyodum.Sabah uyandigimda Ege'nin uyduğunu farkettim.Yanimdaki surahiyi alıp kafasından aşağı boşalttı. Ege yastigin altından çıkardığı cakiyi boynuma dayamasi ile birden saskinca baktim.Sonra Ege benim olduğumu fark edince cakiyi çekti.Beni evin içinde kosturmaya basladi.Yakalayinca beni soğuk kuvete aticakti.Biz böyle anlasiyoruz.sonucta bi çete lideriyim. Ege de yardımcı. Şaşırdık mi?Hayır.Evde kosturmaya devam ederken birden..........Evet değerli okuyucularim vote vermeyi unutmayin. Yorum da yapın. Sizi çooook seviyorum😙😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABILERIM VE KARDEŞIM
ChickLitBen eda.2 kiskanç abi 1 kiskanç kardes ve 1 kiskanç kankasi olan bir kizim.Hayatim kolay değil.Beni bi tek Cerenim korur. OKU BENCE GUZEL OLABILIR