12.bölüm

2.6K 117 7
                                    

karşımda Ateşimi görmemle koşarak ona sarıldım.gerçekten de onu burda görmek beni şaşırtmıştı.Ateş kim diye merak ediyorsunuz biliyorum.çok eski sevgilim.yurtdışına gitmişti.gitmeden önce son söylediği şeyler -bekle beni sevgilim en yakın zamanda geleceğim -olmuştu.yakın dediği zaman 5 yılmıydı şimdi.yanlarına gidince ateş e önce bi tokat attım.sonra da sarıldım ama ateş le tekrar sevgili olamazdım.çünkü egemen adında bi sevgilim vardı benim.biraz sohbet ettik.ateş benden bir şans daha istedi.veremezdim.ama arkadaş kaldık.ateş biraz üzülsede anlayışla karşıladı.iyi ki kıyafetlerimi görmemişlerdi.yoksa ikisi de beni eve yollardı ve garanti berke den dayak yerdim.masadan kalktık.lunaparka gidicektik ki biz ateş le arkaya oturduğumuz için ateş birden üstümdekileri ve barlas a söyledi beni eve götürdüler ve ateş de bizim eve geldi.bizde kalıcakmış.zaten ona ait bi oda vardı kimseyi almadığım.eve girer girmez beni berke ye ispiyonladı.tabi ben evden çıkarken berke pek dikkate almadığı için o zaman bi şey dememişti.şimdi sıçtım

berke:abla sen bi odaya gelsene 

eda:hangi odaya kardeşim

berke:biliyosun sen hangi oda olduğunu

eda:geliyorum hemen

berke:hadi o zaman

  rüzgar abime beni kurtar dercesine bakıyodum.bütün herkese baktım hepsi hakettin der gibi bakıyodu.

eda:kardeşim ben gelmesem

berke:gel ablacım benim

eda:ama ben sana vurmaya kıyamıyorum zorla mı vurdutturcan

berke:bak ben onu hiç hesaba katmamıştım.sen kafes dövüşlerinde birinciydin dimi.

eda:berke bence sus ablacım. odanın yedek anahtarını ver çünkü birazdan ateş azıma sıçıcak çabuk ol.

  hemen berke den anahtarı aldığım gibi odaya koştum.abimler ateş bana vursa kızmazlardı.çünkü ateş i çok iyi tanıyolar ve aileden biri gibi görüyolar.egemen e gelince o kaç gündür eve gelmiyo.neyse yakında çıkar kokusu.hemen odayı kitlemeye çalıştım ama ateş benden önce davrandı ve odaya girip kapıyı kilitledi.

eda:ateş sen bana kıyamazsın dimi

ateş:kıyarım eda.hani bırakıcaktın kafes dövüşlerini 

  ateş böyle dediğinde telefona bildirim geldi.egemen bi kızla öpüşüyodu ve anladığım kadarıyla bardalardı.ofotağrafı görmemle yıkıldım.ateş i aradım ama telefonu başka biri açtı ve bana egemen in öldüğünü söylediler.egemen nasıl ölürdü buna inanmıyodum.ateş e odamdan çıkmasını söyledim.gece boyu ağladım sabah gözaltlarım şişmişti.kahvaltı etmedim.egemen in odasına gittim.orda kaldım.neşeli olan kız simsiyah bi hayata başlamıştı.abilerim kaç kere kapımı çaldılar bilmiyorum.  onlara durumu anlatan uzun bi mesaj yazdım ve beni rahat bırakmalarını söyledim.gece evden çıkıp uçurum kenarına gittim.ağladım.tam kendimi atıcaktım ki arkama sarılan kollarla durdum bu egemen in parfümüydü.ölmemiş miydi?

egemen:özür dileim meleğim beni seni öldürmekle tehdit ettiler özür dilerim.

eda:özürdilemene gerek yok bilemezdin sevgilim.kim o ismini ver öldürelim

egemen:berkcan var ya seni seven takıntılı aşığın o

eda:şu arkandaki mi

egemen arkasına döndü ve onu gördü.tek hamleyle öldürdüm adamı tek kurşunluk canı vardı zaten.

eve gittik.abimler bana sımsıkı sarıldılar.koltuklara geçtik ve herkes bir şeyle ilgilenmeye başladı.ben sadece berk abimin omzuna yatmış müzik dinliyodum.sonra telefonuma bildirim gelmişti.deniz mesaj atmıştı.bugün benim çete liderleri ile dövüşüm vardı ve ben tamamen unutmuştum.hemen içerde bağırarak söyledim.liderlerimiz hazırlanmaya gitti.bende gittim az vaktimiz kalmıştı zaten.içeride bi duyuru yaptım."hiçbiriniz bana acimicak ayrıca ceren sen hazırlanmaya git.bu arada yenilsem bile benimle dövüşüceksiniz.hayranlarım öyle istiyo."

hemen dövüşlerin olucağı yere gelmiştik.deniz ile sarıldım.sıralamayı falan öğrendim.

sıralama:barlas,ateş,egehan,berk abim,egemen ve defne(hikayede normalde geçmeyen isimlerini salladım),onur,efekan,necdet

barlas abi ile çıktığımızda korktum aslında. çünkü karşımda bana dövüşmeyi öğreten kişi var yeni taktikler bulup da söylememiş olabilir.barlas sinsi sinsi baktı.tam yumruk atıcaktım ki bileğimi tutup geri itti.tam düşücektim ki dengemi son anda sağladım.koluna bi yumruk geçirdim ama kaslarından içeri girilmiyo valla.sonra beni sırtına atıp döndürdü indirdiğinde zaten dengemi kaybedip yere düştüm.
   5 dakika mola ardından ateş ile çıktık.eğer yurtdışında eğitim almadıysa kolaydı.ateş uzun süre dayandı.tabikide ben kazandım.hihihi
  Egehan zordu.çünkü dah önce yaptıklarını biliyosunuz.şimdi egemen den korkusuna yapmayabilirdi de.uzun bi dövüşten sonra ben baya yoruldum.en sonunda dayanamadım ve diz kapağının arkasına vurdum ve egehan yerde.
  Ben berk abime vuramam ama ya.ölüm çıkıcak.egemene öpücük attım ve abim yumruğu attı ama ani refleksle tuttum ve geri ittim.abim kızmış görünüyodu.bittim ben.abim benim karnıma diziyle vurdu.karnımı tutup eğildim.o anki sinirle abime yumruk attım.işlemiyodu.çünkü benim canım(!)abilerim dövüşmeyi benden daha iyi biliyolar.abim ona karşılık vermeme kızdığı için bi yumruk attı ama aşağı eğildiğim için bana gelmedi.sonra ben abime yumruk attım ki ona gelmedi.yumruğumu tutup arkama doğru çevirdi.beni yere düşürdü ve kulağıma fısıldadı" pes ediyor musun prenses"bende pes ettim ölmeye niyetli değilim.

sıra geldi egemen'e

şimdi canım okuyucularım burda kesiyorum.çünkü bu bölümü hemen atmak istedim.

sizce egemen mi kazanıcak yoksa eda mı?

bu bölüm hakkındaki fikirlerinizi öğrenmek istiyorum

haftasonu yeni bölüm atıcam inşallah görüşürüz.sizi seviyorum💞

ABILERIM VE KARDEŞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin