#عصابة_الماكنى_لاين
انا جيمين من عائلة بارك الراقية بسبب امى اختى اختفت من حياتى بس عمرها ما اختفت من قلبى عهدت نفسي ان ارجع اختى وفرحة بابا بيها و بيساعدنى اصحابى فرقة BTS فى الاول كنت بستعمل صوتى علشان تشوفنى بس ما استفدتش حاجة لكن بطريقة قدرت اقنع المحامى كانج يعرفنى مكانها دلوقتى هرجعها وخليها تعرف انا وبابا بنحبها قد اى( البارت 4 :رأى الفرقة )
مينا دخلت بيتها وجرى وراها حسن دخلت مع جين و كوك وتاى ونامجون وقعدنا على سفرة الاكل
اتكلمنا كلنا بالعربى علشان يمكن مينا تسمعنا
كوك"من اولها اختك مش طيقانى "
جيمين "يعني حد قلك انها طيقانى او طيقائكم هى اساسا مش عيزانا "
تاى "انا مستغرب مينا كانت طول الوقت مسكة فيك كانكم ملتصقين و دلوقتى بس للحق لسة لطيفة "
كوك 😒"لطيفة منين ان شاءالله دى راجل بس بشعر طويل يا بنى شفت ازاى زعقت فى المدير دى لطيفة ازاى؟"
نامجون "😵زعقت فى المدير وما اترفضت؟ "
جيمين "المدير هزقها قدام الكل بس انا خايفة من الثلاثة دول "
كوك"تقصد اللى كانوا زعلنين عليها"
تاى "شكل الولد اللى اسمه حسام دا معجب بيها شفت كان مهتم ازاى "
جيهوب"انا مش فاهم اى حاجه يعنى دلوقتى اختك مرتبطة ولا اى؟"
جيمين "مرتبطة اى يا جيهوب حرام عليك بقولك اتعقدت من الحب والرجالة تقولى مرتبطة"
تاى "ما اظنش"
جين "متظنش اى؟؟"
تاى "هى مش متعقدة لانها اتكلمت مع الشباب كويس لكن اظن من الكورين "
كوك"تصدق انك اهبل ما كنتش لسة بتتكلم كورى كانت نسيتها شكلها لسة عندها امل ان حد يجى يرجعها وكمان ردها على تشانيول بأكد انها عندها جزء من الثقة فى جيمين "
نامجون"فعلا لو ما اتدربتش على اللغة الكورى بتنساها "
جيمين "مش عارف رأيك اى يا شوجا "
شوجا "انا مش عارف احنا هنا بنعمل اى انت جاى ترجع اختك و كوك وتاى بيساعدوك مع ان كوك مالوش لزمة الصراحة"
جين *ضحكة مسح الزجاج*"احبطت الواد ياريته مسألك على حاجه "
كوك "مين اللى مالوش لزمة يعنى عيزنى اسيبه مع رأس الفجل دا وربنا كان زمانه راجع كوريا دلوقتى انت مشفتهاش دى مش طيقاء كلمة منا وتحس فى الاول انها هتعيط بعد كدا كلمها سم شويا والطوب هيخرج منها ويكسرنا "
تاى 😣"يا لطيف متقلش كدا عنها قطتى مش كدا هتشوف بكرا هتكون لطيفة زى ما اتعودت عليها "
شوجا *قام وحط وش تاى فى الطبق *"افهم انها كبرت القطط لما تكبر بتخربش كوك اكيد ما بيكدبش"
تاى *وشه كله صلصة 🍅🍅*"انا مش غلطان"
جيمين "انا مع تاى هى فعلا لطيفة زى القطط وانا عارف انها بتمثل القوة لما كان مغمى عليها كانت بتحلم بأمى وكانت مسكانى بخوف ورعب لسة هى اختى الضعيفة والجبانة "
شوجا "تصدق ان احنا الغلطانين قوم يا كوك اغسل إيدك وسيب الحالم والاخ الوفى مع نفسهم"
كوك 😔"يارب اكون انا الغلطان "
جيهوب "حتى لو لا قلب جيمين الطيب هيخليها ترجع تحبه "
جيمين ~_~"شكرا جيهوب "تانى يوم
خرجنا مستنين مينا
خرجت هى وحسنمينا "روح انت انا هروح معاهم *
حسن " نعم يا اختى؟😒 "
مينا "اللى سمعته "
حسن "ماشى خلى بالك من نفسك *حضنها* "
همس بكلام بس انا مسمعتش هو قال لمينا اى انا كنت متغاظ من الحضن هو مين علشان يحضنها متفهمش غلط دى غيرة عادية لكن اللى مش عادى انى مش لوحدى اللى متضايق دا تاى وشه احمر من التضايق و كوك عينه هتولع شرار
..يتبع
اسفة البارت قصير بس مفيش تشجيع لانها بالصرى😭😭😭
أنت تقرأ
عصابة الماكنى لاين ( مكتملة)
Short Storyاهلا انا ريا سامح *شخص خلفها ينظر بغضب* أ..أ..أنا ريا روبنس *عيونه تلمع بغضب* اووووفف حسنا اسم بارك مينا مرتاح الان (جيمين)"عاقلة "? ( تاى)"لطيفة"?( كوك)" مختلفة "? حياة بسيطة كانت كل امنيتى لكن مستحيل مع وجود عصابة الماكنى لاين نوع الرواية" عائلة...