1.
*biep biep biep* 'ARGGG.....! Kan die rotwekker nooit eens z'n mond houden! Eerste dag op school is alerg genoeg!' Ik stond op en liep naar de kast. Ik deed de deur open en keek in de spiegel die ik in de binnenkant van de kastdeur heb hangen. Ik zag twee ingevallen ogen met grote wallen er onder mij aanstaren.
Ik pakte mijn kleding en liep naar de badkamer. De douche zette ik warm en 'k sprong er onder na dat ik mijn kleding had uit gedaan. Wat zouden we vandaag gaan doen? Met die elfen in ons land is nederland ook meteen minder qua uitgaans leven. Ik hoop dat er geen elfen in onze klas zitten. Weinig hoop aangezien er meer elfen zijn dan mensen.
Ik zette de douche uit en kleedde me aan met een zwart motorjack, een donker blauwe skinny-jeans, zwarte laarzen en een zwart shirt met een witte doodskop erop. Yep, ik ben heel duister.
Ik liep naar beneden en griste snel mijn tas van tafel en zocht de sleutels van mijn scooter in de tas. Ik ben nu 17 dus heb al lekker mijn eigen scooter, zwart (natuurlijk) met een blauwgrijs zadel. Ik pakte 'm uit mijn schuurtje. Mijn ouders zijn werken dus doei hoeft niet en ik eet op school. Of, nouja voor school bij de bakkerbart. Nomnomnom.
Ik spring op mijn scooter en race naar school. Ik zit op het Sint-Joris College. Met Alex en Brianna. Mijn beste vrienden. Alex is een hele aardige jongen die ik al ken sinds mijn 5e. En hij mag er wezen qua uiterlijk. Brianna is precies mij aleen dan blond haar in plaats van zwart. Zwarte kleding. Niet snel bang. En niet de braafste.
Ik zwaaide naar ze als ik het plein op kom rijden. Ik stapte af en ze kwamen al aanrennen. 'Zullen we spijbelen?' Ik antwoorde niet omdat ik niet wilde. 'Becky?' zei brianna om mij opnieuw op te wekken. 'Neuh, geen zin in Brianna. Jullie kunnen wel gaan? Ik wil weten wat ze gaan doen vandaag' zei ik terug. 'Mhh, okay dan ga ik ook wel mee.' We kijken tegelijk naar Alex. Hij kijkt ons aan en knikt. 'Ja, 'k ga ook naar binnen. Zet je scooter weg dan kunnen we naar binnen.' En dat deed ik. Ik zette mijn scooter op het lege vak in het hoekje.
We liepen heel rustig naar binnen terwijl iedereen al aan het haastte was. Als we binnen waren liepen we naar het lokaal dat we gister gewezen kregen. Iedereen keek ons aan. Brianna en Alex gingen naast elkaar zitten waardoor ik weer naast zo een Elf moest gaan zitten. Ashton heette hij. Ik keek hem vuil aan en Mvr. Berends begon te praten. 'We gaan vandaag in tweetallen een dropping doen. Je maatje is de persoon die naast je zit. Je mag niet rui......' 'Ja doeeei!! Ik ganiet met deze klojo samen werken!' Riep ik keihard door de klas. 'Houd uw mond mevrouw Salvatore.' Hmpf. Ik keek ze allebij vuil aan terwijl Mvr. Berends door praatte. Dit word leuk.....
>.<
Hoe vinden jullie het tot nu? Al mijn inspiratie heb ik van SimoneG_ Dus ga haar volgen ze is geweldig! Ik weet dit is een kort stukje maar ik wilde het een beetje spannend houden.
Ik heb nu twee verhalen maar ik ga hier meer mee bezig zijn aangezien ikzelf deze leuker vind.
Vote? Comment? Share? Unicorn? Struisvogel?
xx Iris
JE LEEST
Beginning of Another End.
FantasyAls Becky op een dag met school een dropping gaat doen, komt er iets anders uit. Ze gaan naar een elfen kamp. Wat zal ze daar beleven.....?