Hoofdstuk 5.

49 6 13
                                    

Ik liep naar Ashtons tent en ik sloeg de tentdoek aan de kant. 'Wie the f... Oh jij bent het' Ashton kijkt me aan en grijnst als hij dat zegt. 'Ja ik ja. Waar sloeg dat op? Ik ben geen mietje en ik word al helemaal niet zo genoemd door jou! Dus je houd je bek maar anders help ik je erm....'

Toen zag ik een jongen in de hoek zitten die best heel erg knap was. Hij keek me aan op een manier die ik niet kon benoemen. Bewonderd...? 'Oh.. Hi.' Zei ik dus maar rustig. 'Haai.' Hij liep op me af en stak zijn hand uit. 'Daynes is de naam.' Zei hij en hij gaf me een knipoog. 'Ik ben Becky.'

Ashton  zei vanuit een hoekje dat ik op moest donderen en toen deed ik dat dus maar.

Toen ik de tent uit liep ging ik naar de trainings zaal. Ik verveelde me en dus kon ik net zogoed even iets nuttigs doen. Toen ik naar binnen liep zag ik Loi staan. 'Hee. Kan ik mee trainen? Ik verveel m..' Nog voor dat ik uit was gepraat kreeg ik een zwaard naar mijn hoofd geslingerd die ik behendig ontweek. 'Waar was dat voor nodig?!' Riep ik verbaast. 'Ik wilde je reactie snelheid weten.' Zei Loi droog. Hij liep naar me toe en ik zag zijn elfen oren tussen zijn haar uitsprieten.

'Oke loop maar mee, dan laat ik je de trainings spullen zien.' En Loi draaide om en liep weg. En als het niet erger kon kwam Ashton er ook nog aan gelopen met Brianna en Alex op z'n hielen. 'Beck! We hoorde dat je ging trainen?! Heb je de opdracht niet gehaald?' Alex keek heel bedroefd toen hij dat zei.

'Nee ik wilde trainen want ik ben al klaar en verveelde me.. Kom anders mee trainen!' Zei ik tegen Alex en Brianna.  Ze knikte en we liepen achter Loi aan. Toen we bij het wapen rek waren zei Loi: 'Kies een wapen dat je aan spreekt.. Beck, jij loopt even met mij mee.' Ik keek verbaast maar liep wel mee.

We liepen naar het midden van de zaal en hij ging in vecht positie voor me staan. Hij keek me bedrijgend aan en kwam met een kreet op me afrennen. Ik deed maar wat en pakte zijn schouders vast. Hij draaide om en gaf me een trap in mijn buik. Ik kreunde en rende op hem af. Hij ontweek me maar merkte niet dat ik een arm vast had waardoor ik mee draaide.

Hij sprong naar achter en ik trapte tegen zijn schouder aan waardoor hij op de grond viel. Ik ging boven op hem zitten en pinde met mijn hander zijn armen op de grond. Hij zei :'Zozo, onze Beck kan er iets van.' Ik ging opstaan en klopte mijn kleding af. Maar voordat ik iets kon doen rende Daynes op me af en ik vloerde hem simpel door een knietje in zijn "Mannelijke deel" te geven.

Ik draaide me om en liep weg omdat ik me wilde wassen. Ik keek naar de rest en ze gingen aan de kant voor mij.. Had ik iets verkeerd gedaan?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hoi :D Ben ik weer was ekkes ergens mee bezig moewahaha :D

xIRIS

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Dec 10, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Beginning of Another End.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu