2.

97 5 0
                                    

-A ty čo,máš vybraté? - pousmeje sa ešte viac . -Mám... - na chvílu sa odmlčí - Volá sa Sebastian a je neskutočne sexy. Sme kamoši ale dnes sa to hádam zmení . - som rada že je šťastný. -Tak teda držím palce . - po 30 minútach jazdy Eston zaparkuje a vystúpime z jeepu. Ostanem dlhú chvílu iba pozerať na dom . Teda,skôr palác . Je obrovský a luxusný. 
-Koho to je pre boha dom?- zaujímala som sa hneď ako som bola schopná rozprávať.
-Royalovcov . Je ich 5 . Gideon ale ten nechodí domov často potom Reed tiež Eston Sawyer  a Sebastian . - chytí ma za ruku a už na ťahá dovnútra .
-Ten , Sebastian ? Ten ? -zasmejem sa . - Nepokaz si to . Toto proste chceeš- usmejem sa  a pridám do kroku. Prejdeme popod prístrešok , otvoríme mohutné dvere a vkročíme do už rozbehnutej párty. Predchodba je veľká ako naša obývačka . A aj tak vyzerá . Prejdeme do kuchyne k baru , zoberieme niečo na pitie a  rozhodneme sa ísť na terasu . Majú nádhernú záhradu s výhľadom na oceán .  Nieje tam o moc menej ludí ale aspoň sa tam dá dýchať. Vo vnútri rozvoniava tráva . Teda skôr už smrdí . Lebo je jej tam riadne moc . -Eston ma drgne . - Tamto sú dvojičky . - ukáže na totálne rovnakých sexi chalanov . -Majú 17 . Je to mladé masko. - Tam viac pri tej babe je Sawyer. A za ním je Sebastian . -pozriem sa na neho . A on sa otočí na Estona. Usmievajú sa na seba a potom sa Sebastian rozlúči s dievčaťom a príde ku nám . -Sebastian , Viky . Viky , Sebastian. Je to moja najlepšia kamoška . Bola na dovolenke tak som vás nemohol zoznámiť skôr. - objímeme sa a potom prehovorí aj Sebastian.- Som rád že si prišla , Est o tebe veľa rozprával . Rád ťa spoznávam . - potom sa znova usmeje na Estona. - Tiež ťa rada spoznávam . Ja som o tebe prvý krát počula sice iba dnes ale prídeš mi ako super chalan . Inak máte to tu nádherné. - rozhliadnem sa a moju pozornosť upúta chalan sediaci na lehátku pri bazéne pozerajúci na západ slnka a samozrejme hneď potom sa otočí a jednou rukou mi jemne kívne na pozdrav . -Kto to je ?- snažím sa nevyznieť  nervózne . - Reed . Môj brat ,choď určite bude len rád . - poslúchnem . Pomaly kráčam k nemu a hneď ako si ma všimne potľapká na lehátko pred ním . -Ahoj . Som Reed . A ty si určite Viky . Tvoj kamoš Eston spomínal . Teší ma . - usmeje sa najneodolatelnejším úsmevom . Zvnútra sa roztápam . - Ahoj . Aj mňa teší. - podá mi ruku . A ja si odchlípam z nápoja .-Nejdeš ísť so mnou ku baru ? Chcem sa napiť ničoho iného ako alkoholu. - pousmejem sa . Pomôže mi vstať ale ruku mi už nepustí . Má silu , zodvihol ma jednou rukou a ja som nič nerobila . Sexi. Podídeme ku chladničke a vytiahne z nej colu . Odpijem si a až potom mi dopne že to nieje cola ale jéger . Čo mám v ústach prehltnem a fľašu pomali položìm na barový pult . -To nieje cola . Práve som na ex vypila asi dva deci jégra. -zasmejem sa a sadnem si na najbližší predmet . Zhodou okolností je to jeho koleno pretože inak by som sedela na bare . A ten je príliž vysoko. Zacítim ako sa mikol a hneď potom si obmotal ruky okolo môjho pásu a jednu ruku si preplietol s mojou...

Pa Wiky 💕🙈 👌
Časť má približne 650 slov .
Dúfam že vás bavila.

Jedinečná prebdená nocDove le storie prendono vita. Scoprilo ora