Pov Louis
Ik kan echt niet geloven wat er is gebeurd. Zayn gaat morgen naar het ziekenhuis. Safaa ligt in een ziekenhuis in Edinburgh. Edinburgh is meer als 500km rijden van Londen! We besluiten daarom een hotel te nemen en daar een nacht te blijven slapen. Mira, Liam, Sena, Chloë en ik gaan met Zayn mee. Ik ga achter de computer zitten en zoek een hotel op dichtbij het ziekenhuis. Ik zie hoe Mira Zayn probeert te troosten. Echt schattig. Ik heb een hotel gevonden en boek het. We hebben 1 probleem. De fans. Ze mogen ons absoluut niet zien! We spreken daarom af er niks over te tweeten en zo onopvallend mogelijk te doen. Er hangt een deprimerende sfeer in huis. Een sfeer waar ik absoluut niet tegen kan. Ik hoop zo hard dat alles goed komt met Safaa!
Harry POV
Mira, Liam en Rania zitten op dezelfde bank als Zayn. Ik en Niall zitten op de andere bank die er verticaal tegen staat. Louis zit ondertussen op de computer om een hotel te boeken. Ik heb besloten hier te blijven nu Rania verkouden is, en Niall blijft ook liever met Silke hier. Hij wilt voor de zekerheid dat Silke ook hier blijft na alles wat er is gebeurd in Parijs. Hij wilt dat Silke eerst 100% geneest want ze klaagt soms nog over hoofdpijn en duizelingen. Ik snap echt dat Zayn er niet goed van is dat Safaa in coma ligt. Ik moet er niet aan denken moest Gemma in coma liggen! Maar ik heb het gevoel dat alles goed zal komen. Ik vertel Zayn dat in coma gewoon betekent dat haar lichaam rust nodig heeft. Iedereen praat positief tegen Zayn en ik zie dat hem dat echt goed doet! Ik kijk naar Rania. Ze staart naar de grond. Het klopt niet! Dit is niet hoe ze normaal is. Ze lacht altijd, praat veel, is onafstandelijk, geeft altijd veel knuffels,...
En nu? Ze lacht niet meer, ze is stil, afstandelijk en raakt me niet meer aan. Ik maak me zorgen. Ik hoop gewoon dat alles door die verkoudheid komt. Ik zie dat Mira al een lach op Zayn z'n gezicht heeft getoverd. "Zo moet het", lacht Niall naar Zayn.
POV Rania
De volgende morgen zijn we al vroeg wakker, omdat we nog afscheid willen nemen van Zayn, Louis,Liam,Mira,Sena en Chloë. Ze moeten vroeg vertrekken want het is een heel eind rijden tot bij het ziekenhuis. "Ugh, het is zo vroeg" klaagt Silke. Ik schiet haar een blik waardoor ze zich rap excuseert. Ze begint te lachen. Ik zou zo graag met haar meelachen, maar ik kan gewoon niet lachen.. Als ze met de auto vertrokken zijn, trekt Niall de deur dicht en ploft naast Silke in de zetel. "Zullen we naar de cinema gaan vandaag?", vraagt Harry. Iedereen knikt instemmend. "Ik ga nog even slapen" zeg ik, en zonder op hun antwoord te wachten loop ik naar Harry's kamer. Ik ga in bed liggen en staar naar het plafond. Ik denk terug aan de mooie momenten die Harry en ik hebben meegemaakt op het begin van onze relatie. Waarom wil Jake dat kapot maken? Ik wil terug echt kunnen lachen, kunnen praten de hele dag door, Harry kunnen knuffelen, nu ben ik net het tegenover gestelde. Ik begin stilletjes te wenen. Ik ween nooit, echt nooit. Nu ween ik bijna elke dag. Ik wil dat het weer was zoals voor we naar Parijs gingen, één blije groep. Ik wil gewoon de oude-ik weer kunnen zijn. Ik doe alsof ik slaap als ik ineens de deur hoor open gaan. "Rania" hoor ik stilletjes. Het is Silke. Ik geef geen antwoord, ik heb geen zin om te praten nu, ik wil gewoon alleen zijn. Het blijft een tijdje stil als opeens de deur dicht gaat. Ze is weg. Ik ga rechtop tegen de muur zitten. Ik moet dit kunnen, denk ik in mezelf. Iedereen zegt dat ik een sterke persoon ben, ik kan dit, probeer ik tegen mezelf te zeggen. Als Jake me nu gewoon met rust laat zou ik dit wel alleen kunnen verwerken. Dan is over een maandje alles genezen en kan ik mij weer normaal gedragen tegenover de rest. Geen leugens of smoesjes meer dan. Maar ik voel gewoon dat Jake niet zal ophouden..Er is 1 ding dat gewoon alles zo moeilijk maakt. Ik kan niks tegen Harry zeggen! Het liefst zou ik alles zeggen, zodat ik me weer veilig voel. Maar ik krijg het gewoon niet over m'n hart en ik ben bang voor zijn reactie. Ik sluit mijn ogen voor een minuutje. Ik open mijn ogen, veeg mijn tranen weg en ga naar de woonkamer. "Gaat alles goed schat?", vraagt Harry een beetje bezorgt. "Ja hoor, alles gaat prima" zeg ik zonder hem aan te kijken. Terwijl zij een spel spelen, lees ik een boek in de zetel, alleen. "Het is half 2, zullen we naar de cinema vertrekken?", vraagt Niall. Silke en Harry knikken enthousiast ja. Ochja, laten we hier het beste van maken! Ik ga gewoon proberen Jake te vermijden en een nieuwe start te maken! De cinema is totaal niet ver rijden, dus we zijn er vrij snel. "Welke film?", vraagt Harry. "The fault In Our Stars!", roept Silke enthousiast. Ik ga alvast aan schuiven. De rij is niet erg lang. Als ik om me heen kijk, blijf ik versteend staan. Alweer. Wat een leuk moment moest worden, veranderd meteen weer in een nachtmerrie als ik Jake zie staan. Snel kijk ik om me heen opzoek naar Harry.
POV Harry
Ik loop naar Rania, die in de rij staat. Ik zie aan haar gezicht dat ze geschrokken is. Ik vraag het niet, want ik weet toch haar antwoord al. Ik leg mijn armen om haar middel en trek haar tegen me aan. Ze pakt me stevig vast. Ik voel dat ze een knuffel nodig had op dit moment. "Jaja doe niet zo klef en koop de kaartjes" knipoogt Niall. Ik laat Rania los en loop naar de kassa. "Welke film?",vraagt de vrouw achter de kassa. "4 kaartjes voor The Fault In Our Starts alstublieft" antwoord ik. Ze knikt en geeft me de kaartjes "€12 alstublieft". Ik geef het geld en neem de kaartjes. Ik geef ieder van ons een kaartje en volg Rania, Silke en Niall. "Ik en Harry zullen popcorn halen" zegt Niall. Rania blijft steeds rond kijken, precies alsof ze naar iemand opzoek ik. Als Rania en Silke naar de zaal gaan, volgen ik Niall om de popcorn te halen. "3 keer popcorn, 2 cola-zero's en een -" zegt Niall tegen de man terwijl hij me aankijkt. "Voor mij een ice-tea" voeg ik eraan toe. Als we betaald hebben lopen we naar de zaal. Ik neem plaats naast Rania en zet de popcorn in het midden zodat we er samen eentje kunnen delen.
POV Rania
De film is echt goed. Ik probeer niet aan Jake te denken en eigelijk lukt dat best goed. Harry doet z'n arm om mij heen en ik leg mijn hoofd op z'n schouder. Hij maakt mij echt gelukkig. Niall geeuwt en doet ondertussen zijn arm rond Silke heen. Harry begint te lachen naar Niall. Niall is niet de meest romantische persoon, dat moet ik toegeven, maar voor Silke doet hij wel z'n best. De film is afgelopen. "Eigelijk moeten we meer van het leven genieten en plezier maken want voor je het weet is het voorbij, denk maar aan die film", zegt Harry serieus als we de zaal uitlopen. Die woorden blijf ik herhalen in mijn hoofd ondertussen dat we naar huis rijden.
Niall POV
Het is 17.00u als we thuis zijn. Silke en Rania gaan zich boven omkleden. "WAT GAAN WE ETEN?", schreeuwt Rania naar benenden. Ik en Harry horen dat Silke en Rania helemaal strijk gaan. "Wow!", zegt Harry en kijkt verschrikt, maar blij op. "Dat had ik niet verwacht van Rania!", zegt Harry blij. "Haha zie je wel? Ze was gewoon wat ziek", zeg ik tegen Harry. Ik zie dat hij mij niet gelooft. "Eigelijk wel een goede vraag, wat gaan wij eten?", zegt Harry om van onderwerp te veranderen en loopt naar de koelkast en trekt hem open. De koelkast is leeg. "We zullen naar de frituur gaan.", zegt hij.
We horen Silke en Rania naar beneden komen. "Je hoeft geen antwoord te geven hoor als ik wat vraag", zegt Rania en begint te lachen. Harry kijkt blij en verrast. Hij loopt naar haar toe voor een knuffel. "Ik en Rania zullen over een uurtje naar de frituur gaan.", zegt Silke.
Rania POV
Oke, ik heb besloten dit hele gedoe achter mij te laten. Als ik erover blijf nadenken ga ik mezelf alleen maar depressief maken en dat loopt slecht af. Ik ben al een stuk vrolijker. De woorden van Harry over die film hebben mij echt wakker gemaakt.
"Eigelijk moeten we meer van het leven genieten en plezier maken want voor je het weet is het voorbij."
Ik kijk op mn horloge *18.00u*. "Silke kom we gaan!",roep ik terwijl ik m'n schoenen aandoe. Harry en Niall zeggen wat ze moeten hebben en we gaan naar de frituur.
Silke POV
"Niall? Schat, komen eten!", roep ik door het huis terwijl ik en Rania de tafel denken. "Harry? Schat, komen eten!",roept Rania door het huis. "Sukkel", zeg ik tegen Rania terwijl we in de lach schieten. De laatste dagen deed Rania echt raar. Ik ben blij dat ze weer lacht. "Smakelijk", zeg ik als iedereen aan tafel zit. Na een paar happen zit ik al vol. "Ik voel me niet zo goed, ik ga van tafel.", zeg ik en ik zie dat Niall bezorgt kijkt. "Het is niks liefje, maak je geen zorgen.", zeg ik terwijl ik opsta en naar de kamer loop. Sinds het ziekenhuisbezoek in Parijs voel me ik me niet meer 100% goed. Ik laat zo weinig mogelijk merken want het stelt niet veel voor en ze zullen zich dan zorgen maken voor niks. "Als je iets nodig hebt, zeg je het maar eh.", zegt Rania lief.
Rania POV
Ik zit mijn bord op het aanrecht. De helft heb ik niet opgegeten, maar ik eet niet zo graag frietjes. Ik ga terug aan tafel zitten en doe mijn cola open. "Ik ga even kijken hoe het met Silke is.", zeg ik tegen Niall en Harry. Ik loop naar de woonkamer waar Silke op de bank ligt te slapen. "Hej, gaat het?", fluister ik in haar oor. Ik krijg geen antwoord. "Silke, alles goed?", zeg ik nog maar is. Nog altijd geen antwoord. Ik probeer haar wakker te schudden. Ze reageerd niet. "Silke? Silke!", roep ik. Ze wordt niet wakker. "Omg Silke wordt wakker!", roep ik. Niall en Harry komen in paniek aanlopen.
JE LEEST
Nothing is what it seems ~ Harry Styles
FanfictionVoor we het verhaal beginnen wil ik zeggen dat het verhaal wordt meegeschreven door Silke (wattpad account = Silke_1599) Het idee van het verhaal komt van mij maar Silke schrijft het verhaal mee uit. Dus het verhaal is van ons allebei! Silke zit ook...