POV Harry
Ik draaide me om en keek op de klok, *8.15u*.Ik nam mijn kleren en stapte in de douch. Je zal je waarschijnlijk afvragen waarom ik zo vroeg wakker ben? Rania, mijn vriendin, is vandaag jarig. Het is haar 18e verjaardag, dus dat is toch wel speciaal. Ik deed mijn schoenen aan en ging, zonder ontbijt, naar buiten. Rania woont met haar vriendinnen in het huis naast ons. Ze heeft me ooit eens verteld waar de reserve sleutel lag, ookal dachten we dat het nooit van pas zou komen, was het nu wel handig. Ik doe voorzichtig de deur open en ga naar binnen. Zo stil mogelijk loop ik naar de keuken om ontbijt te maken. Ik neem voorzichtig een bord uit de kast en leg er een eitje op. Samen met een glas vergeperst fruitsap zet ik het eitje op een plateau en breng het naar de tafel. Omdat Rania nogal romantisch is, strooi ik op de tafel nog wat rozenblaadjes. Ik ben echt fier op dit onbijt. Ik hoorde dat er iemand wakker is, dus neem ik nog snel de envolop, waarop met mijn mooist schuingeschreven geschrift 'Rania' opstaat en zet het tegen het glas fruistap. Snel loop ik door de achterdeur naar buiten, ik hoop dat niemand me gezien heeft! De jongens vinden het raar dat ik al cadeau een envolop heb, maar ze weten natuurlijk niet wat erin zit. Het is altijd Rania's grootste droom geweest om naar Parijs te gaan, dus heb ik voor een weekendje Parijs gezorgt. Ik denk wel dat Rania blij zal zijn, want wie wil nu geen reisje naar de plek waar ze al jaren van droomt samen met haar beste vriendinnen?
POV Rania
*tututututut* Ugh, ik haat het geluid van mijn wekker! Het doet me terugdenken aan de tijd dat ik samen was met Jake. Hij zette de wekker altijd om 6u s'morgens en ik heb nog steeds geen idee waarom. In het begin dacht ik dat Jake een lief en zachte persoonlijkheid had, maar toen ik hem leerde kennen bleek het helemaal anders te zijn, hij was snel boos en agressief. Dat is ook de reden dat ik bij hel wegging, uit schrik. Hij was mijn eerste relatie en meteen ook mijn laatste, dacht ik altijd. Maar nee, nu ben ik samen met de grootste engel in de wereld, Harry Styles. Harry zou mij nooit expres pijn doen, de gedachte dat Harry helemaal niet is zoals Jake, maakt me blij. Ik doe mijn badjas en slippers aan en loop de trap af. Djeezes, het is hier donker! Ik probeer zo stil mogelijk te zijn omdat ik niet weet als er nog iemand slaapt of niet. Geeuwend zoek ik de lichtknop voor in de woonkamer. 'Suprise!!' roepen Silke, Mira, Sena & Chloë i koor als het licht aangaat. De hele huiskamer is versierd met slingers en foto's van ons, foto's van mij en Harry, echt prachtig! Vandaag is de dag waarna ik al heel lang uitkijk, vandaag word ik 18! 'Omg schatjes, dankje! En wow, echt super mooi versierd! Dankjullie wel!' Ik kan echt niets anders als lachen! Oh.My.God. de tafel! 'Ik zou niet weten van wie dat zou kunnen zijn..' grapte Silke. Typisch Silke, met haar lach je je elke dag dood! Ik blijf voor de tafel staan en kijk naar de mooi versierde tafel met rozenblaadjes, de cadeau'tjes en het onbijt. Ik neem de envolop waarop 'Rania' staat, echt supermooi geschreven! In de envolop zitten 5 kaartjes, tickets. Mijn mond valt open.. 'OMG TICKETS VOOR PARIJS! DIT WIL IK AL SINDS IK 10 BEN!!' ik krijg tranen van geluk, zo blij ben ik! Echt waar, dit cadeau durfde ik niet eens dromen! 'En omg, het zijn er 5, we kunnen allemaal samen gaan!' Dit reisje wordt echt geweldig! Er zit nog iets in de envolop, een papiertje ofso iets.
'Liefste Rania,
Vandaag is eindelijk de dag waar je al weken, wat zeg ik, maanden naar uitkijkt!
Dus daarom, lieve schat, wil ik dat deze dag extra speciaal voor je wordt! Deze vliegtuig tickets zijn, samen met een boeking voor een weekend in het mooiste hotel van parijs, voor jou mijn prinses!
Als jullie terug zijn, vieren we je verjaardag nog eens met z'n allen! Happy birthday!
Liefs,
Harry xxx'
Ik gooi het briefje op tafel en loop naar buiten. Ik heb mijn badjas nog aan maar denk je dat mij dat nu iets kan schelen? Ik druk, misschien net iets te veel, op de bel, maar het duurt echt lang vooraleer iemand open doet. Eindelijk, Zayn! Ik loop langs Zayn door en vlieg Harry in de armen! 'Schat, danku! Echt, dit is het mooiste wat iemand mij ooit kon geven! Ik hou vanje! ' En druk een lange, intense kus op zijn lippen.
*************************
5 votes is volgende hoofdstuk 💕💕
JE LEEST
Nothing is what it seems ~ Harry Styles
FanfictionVoor we het verhaal beginnen wil ik zeggen dat het verhaal wordt meegeschreven door Silke (wattpad account = Silke_1599) Het idee van het verhaal komt van mij maar Silke schrijft het verhaal mee uit. Dus het verhaal is van ons allebei! Silke zit ook...