·BITKA·

761 49 2
                                    

Když jsme s Millie vešly do třídy, tak jsem nevěřila svým očím, strahla se tam nehorázná bitka mezi klukama.. Už naštěstí vím, jak se jmenují, protože po cestě mi to Millie řekla.

Finn se pral s Maxem.. s tím kamarádem co byl včera s Marcusem..
Jack s Chrisem, vůbec nevím, co je ten kluk zač.
Wyatt s Robertem.. o tom taky nic nevím.
No a Jaeden s Marcusem..
Samozřejmě je tam víc kluků ale ostatní tam jen seděli a povzbuzovali.. ano, opravdu povzbuzovali.

Nevěděla jsem proč, ale trochu jsem tušila, že to bylo ask kvůli mně.. ale jistá jsem si samozřejmě nebyla, dokud teda Jaeden neřekl "jak jsi jí to mohl kur** zase udělat??!" a další takové nadávky.

Pak ale přišli učitelé a odtrhli je od sebe a vedli je rovnou do řiditelny.
No všichni byli hrozně potlučení.. modřiny, krvavé šrámy a podobně.
Byli tam tak hodinu a pustili je když už se mělo jít domů.
Pro Millie přijela mamka, takže odešla dřív ale já hned utíkala za klukama.

Se slovy "co se stalo ? Proč jste se prali ? Omlouvám se že se tak ptám ale nemůžu si pomoct."

"Když Maddie ten Marcus je hrozná svině! "Řekl Jae.

"Já vím. Teď už to vím..
A to ste se poprali kvůli mně ? "

"Jakoby ano.. a zasloužili by si ještě víc!"řekl Finn.

"Ale děkuju že jste se mě zastali."

"Nemáš vůbec zač" řekli všichni zároveň

"Ale mám, kromě Millie tu nikoho nemám takže.."

"Teď už máš. "řekl Wyatt a Jack.

"Teď už jo. Díky moc."

"A co se vůbec stalo včera ? Myslím to s tím Marcusem. Slyšel jsem to co říkal." zeptal se Jey

"No určitě ne to, co říkal on. Poslal mi papírek, ať jsem v osm u stodoly a taky jsem tam byla. Měl nějaké narážky.. pak se mě 'dotýkal'a říkal nějaké kraviny ..
Ale to už jsem opravdu nemohla vydržet a tak jsem od tam tud odešla 'utekla' a po cestě jsem narazila do Finna." vysvětlovala jsem jim

" Aha, no.. Co na to říct? ten Marcus je prostě debil."řekl Jack.

" Ale neudělal ti nic, že ne ?" ujišťoval se Jaeden

" Ne v klidu.. kromě toho, že mě ponížil před celou školou."

A další kapitola je za námi !

TRUE LOVE ? |Jaeden Lieberher| Maddie Ziegler| Finn Wolfhard, Jack, Noah Aa td..Kde žijí příběhy. Začni objevovat