bugün burağın dizi setine gidicektik arkadaşlarla...tabiki onlar team alici
burağı seven herkesi arkadaşlığımdan çıkardım..."ee genjler come on"
lalenin sesiyle hemen ayağa kalkıp kapıya yürüdük...ordan tuğçenin sesi duyuldu ;
"okey lets go"
hepimiz ona acayip hayvanlara benzirsen bakışı atıp çıktık...
.......................................
sete geldiğimizde ilk kez ona sarılacağım için çok mutluydum...
yaklaşık yarım saat bekledikten sonra kapıda atakan görüldü...bizim kızlar ya Allah bismillah koşmaya başladılar zaten...ben ise burak gelmedi diye üzülürken kapıdan o çıktı...
kaslarını belli eden ve onu küçük gösteren okul gömleğiyle kravatı,
bacaklarını saran pantolonu,dağınık saçları ve bembeyaz teniyle bayılıcak kadar beni etkisi altına alan bu adam bu tarafa doğru yürüyordu...fakat kızlar atakanın üstüne koşunca
onun gözleri,sonda kalan bana takıldı
kalbim kütküt atarken ona doğru birkaç adım attım...gitgide birbirimize yaklaşıyorduk...son bir adım kala ikimizde durduk...bana kollarını açıp gülümsedi...
bende yavaşça yutkunup ona sarıldım...belinde birleştirdiğim ellerimi daha sıkı sarıp kokusunu içime çektim...gözlerimden yaşlar akarken içimden bağırıyordum...
"seni seviyorum..." diye...ama nafile...
hiç sevmicek beni...bu düşüncelerle daha sıkı sarıldım ona...fakat...fakat kendime engel olamadım ve hıçkırarak ağlamaya başladım...burak şaşkınca beni kendinden uzaklaştırdı ve ellerini uzatıp gözyaşlarımı sildi...bana hala şaşkınca bakarken,arkamı dönüp koşarak ordan uzaklaşmaya başladım.
......................................sa arklar...bu bölüm textingsiz ve uzun bir bölüm oldu sjsns ama güzel ve üzücü oldu...ne diyorsunuz?siz olsanız ne yapardınız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖBÜR (YAR'IM)
ChickLityarı texting...(Burak Yörük) +peki ben seni görebilecek miyim? -peki sen beni sevebilecek misin? Anonimimizin burak yörüğü deli gibi sevmesiyle savaşa geçtiği bir aşk...peki burak onu sevecek mi? ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••...