0.6

307 25 0
                                    


anonim; engeli kaldırmışsın?

burak; kimsin sen?

anonim; ben,benim...ve seni tüm benliğimle seviyorum...

burak; seni göremiyorum...

anonim; beni sevemiyorsun...tam 16 yıldır.hani çocukken ayağın takılıp düşmüştü yere...çok ağlamıştın...sonra bir kız geldi yanına...sarıldı sana... sonra sen sustun...tam 2. sınıfın ilk günüydü...yeni gelen o kızdım ben...

burak; hatırlayamıyorum....

anonim;.hani sen ortaokulda telefonun kırıldı diye üzülmüştün ya..
sonra bi bakmıştın telefonun sapasağlam...işte o gün senin telefonunun aynısını almıştım... kılıfını bile ya...sonra gizlice sim kartları değiştirdim....ailem bana liseye kadar telefon almadılar fakat senin gülüşünü görmek güzeldi...bana yeterdi...çünkü çok özeldi...

burak; sen...bunları nerden biliyorsun?ben yinede bir şey hatırlamıyorum...

anonim; hani geçen yıl alindan ayrılmıştın...o seni umursamasa bile sen çok üzülmüştün...sen ne kadar kötüleşsen bile,o ilk okul ikideki çocuk kalbinde bir yerde aynı duruyo.

burak; ben...

burak; biraz düşünmem lazım her şeyi...

anonim; burak...hani 4n1k'daki rolün varya...o kız için hep kaybeden ve üzülen barış varya...işte ben oyum...
ama bilki onun gibi asla pes etmeyeceğim...bunu unutma...

anonim; seni seviyorum burak...

artık bu kişiye mesaj gönderemezsiniz..

anonim; yine seveceğim seni...yine...

mesaj gönderilemedi

anonim; mesaj gönderilemedi ama benim ruhum cehenneme gönderildi..

mesaj gönderilemedi



ÖBÜR (YAR'IM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin