Техюнг се събуди и стана да види къде е Куки.Отиде да провери в стаята му и го намери там спящ.Куки все още спеше, а личицето му все още беше мокро от плач. Вечерта беше помолил Те да се превърне в играчка за пред родителите му.Когато го видя Те веднага избърса сълзите му и го гушна.Куки се събуди от прегръдката.
- Тете?
- Да?
- Колко е часът?
- Не знам.Някъде към 11.
- Проспал съм първите часове - той стана и пъргаво се оправи.
- Ам Куки аз мога ли да дойда с теб?
- Да,но като играчка.
- Да това имах впредвид.
- Да.
- Йеей мерсии.-Те се зарадва и гушна набързо приятеля си.
- Хайде.
- Добре.
- Закъснявам.
- Тогава хайде бързо да тръгваме.
Те беше станал на малко ключодържателче феичка.Кук влезе в училището държейки ключодържателя си. Отиде пъргаво до шкафчето си и извади учебника си по математика.Малкото ключодържателче му се мяташе в ръката.Той изтича в стаята и се извини за закъснението, седна си на мястото и го погледна.Те гледаше Кук през цялото време.
- Какво има? - прошепна много тихо така че само той да чуе и го подпря на несесера си и почна да решава задачи.
- Няма нищо просто ми стана интересно.- думите на Те се показваха на балончето,което излизаше на ключодържателчето.
Куки се усмихна и продължи да решава. След десетина минути звънеца би.При биенето на звънеца, Те се стресна и разклати ключодържателя.Действията му предизвикаха смях у Чон.
- Какво се смееш?
Това беше една изключително сладка гледка...Изплашена малка фея, правеща се че може да се ядоса.
- Очарователен си.
Те се усмихна и изчерви.
- Благодаря!
Куки забеляза че Юнки влезе в стаята и гушна някакво момче. Моментално сърцето му се сви.Когато Те го забеляза му каза:
- Куки...погледни ме!- но той не можа да отдели поглед. Болеше, чак го изгаряше, но гледаше.
- Чонгкук,погледни ме! - Той стана и отиде в тоалетната,оставяйки Те на чина си.
Честит Рожден Ден на най-яката братовчедка и приятелка CryBabyKookV❤❤❤
*пожеланието в картичката,че не мога да измисля друго*
Обичам Тее ❤❤❤