🌸6🌸

56 6 3
                                    

Щом часовете приключиха Чонгкук тръгна пеша към дома си. Беше жвече почти полунощ и той се страхуваше. скри се в една уличка.

- Тете много ме е страх...

Те се превърна в човек и гушна Куки.

- Спокойно тук съм ще се приберем заедно.

- Благодаря.

- Хайде да се прибираме.

- Хайде - Чон хвана ръката му и тръгна.

Техюнг се усмихна,също хвана ръката на Кук и тръгна.

- Уморен съм.

- Бих предложил да те нося,но съм слаб и няма да те издържа.

- Аз не че съм лек де..

- Напротив лек си.- Куки се бе натъжил леко мислейки лоши неща за тялото си, но замълча.

- Както и да е. Утре не съм на училище така или иначе.

Те пусна ръката му и го вдигна.

- Ще те нося- усмихна му се по-големия.

- Тежа..

- Не е вярно...Очаквах да си много по-тежък..- Думите му натъжиха по- малкото момче още повече.

- Куки какво ти е?

- Нищо.

- Не е вярно.

- Няма значение.

- Има много голямо значение.- Аз съм виновен нали?

- Забрави.

Техюнг се натъжи от това,че е обидил по-малкия.Той го пусна и го гушна силно.

- Куки съжалявам...Не усъзнах че ще те обидя...

- Нищо.

- Не не е нищо..-Те се насълзи.-- Моля те прости ми не трябваше да казвам тези неща..

- Няма нищо.

- Не е вярно..Извинявай...-Те продължаваше да гушка Куки.- Ако брат ти не ме беше съживил щеше да е по-добре...Нямаше да те натъжавам...- чувайки това чернокосия избута Те от себе си.

- Ако наистина го мислиш кажи го пак.Наистина ли мислиш че щеше да е по- добре?

- Нямаше да те натъжавам...-По-големия се разплака.

- АКО НЕ ТЕ БЕШЕ СЪЖИВИЛ СЕГА ЩЯХ ДА СЪМ СВИТ НА КЪЛБО В СТАЯТА СИ СПОМНЯЙКИ СИ КАК ШИБАНАТА КОЛА ТЕ БЛЪСНА!- изруга за първи път Куки.Те не спираше да плаче.

- А-аз съжалявам.- Той падна на земята,продължавайки да плаче.
По- малкия хлипаше и плачеше също.

- Знаеш ли защо боли толкова?

- З-Защо?

- Защото ме спаси. Защото умря заради мен.

- Да,но сега съм жив и при теб и отново продължавам да те натъжавам...

- Аз съм си такъв. Все плача. И ти го знаеш.

- Сега плачеш заради мен...Винаги плачеш заради мен...

- Плача за какво ли не. Плакал съм защото съм закъснявал, плакал съм от страх докато се прибирам. Плакал съм на книги и филми.

- Плакал си заради мен а това ме убива от вътре...Не мога да гледам как най-скъпия ми човек плаче заради мен...

- Ами ако аз бях умрял ти нямаше ли да плачеш?

- Ако ти беше умрял аз нямаше да спра да плача...- Но ти си по силен имаш и други хора в живота си освен мен...А аз нямам...Имам си само теб..

- Но Тете, ти си най- важния за мен. Само ти си бил до мен винаги.Сега ставай и да се прибираме че ми е студено.

- И ти най-важния за мен Куки...-Те стана и го гушна силно.

- Хайде тук е зловещо.

- Добре...Хайде...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 13, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FairytaleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin