HOŞ GELDİNİZ MİLLET ! İLK HİKAYEMİ YAZMAKTAYIM EHHEM MEHHEM AJDASNFKADN . HİKAYENİN KONUSUNU ŞUYUNU BUYUNU SİZ BULUN :) İŞİN EĞLENCELİ KISMIDA BU ZATEN !
Jones Grisimborough'ta polistir. Bir kere evlenip boşanmıştır. (-_-) Şimdi ise bekar bir şekilde hayatına devam etmekte ... Bir gün :
Ş.KİNG : Herkes odama gelsin ! önemli bir haber vereceğim !
Jones : yine mi :( sanırım benii bu sefer işten atacak Alex . Hatta başkasını bile buldu . sence ?
Alex : Olabilir :D oh şaka dostum senin gibi bir polisi atmaz o merak etme
..
Ş.KİNG : Evet size vereceğim o haber şuydu y-
Jones : Şef king bana bir şans daha verseniz olmaz mı ?
Ş.KİNG : Jones senini kes yoksa kötü şeyler olacak bırakta sözümü bitireyim : yeni biri geldi . Kendisi henüz acemi ama professyonel olacağından eminim . Adı Selin .
Jones : Ama Şef King ! Sen türk birini mi işe aldın ?! Onunla nasıl anlaşacağım ?
Ş.KİNG : Jones insanları Türk İngiliz diye ayıramazsın ! Selin 10 dil biliyor . Buna ingilizcede dahil . Aa bak işte geldi...
Selin : Merhaba ! Şef King sizsiniz öyle değil mi ?
Ş.KİNG : Hoşgeldin Selin ! Evet ben Şef King. Burası karakolumuz . Bu Alex , bu Grace , bu Nathan ve buda Jones . Jones senin vakaları çözmende yardımcı olacak . Aslında sen ona yardımcı olacaksın . Evet , böyle kulağa daha hoş geliyor !
Jones : -_- .
Selin : Memnun oldum . Sizinle iyi anlaşacağımdan eminim
Alex , Grace , Nathan : Bizde memnun olduk
Ş.KİNG : Selin , sanırım ilk vakanı çözeceksin . İhbar geldi . Şu adrese Jones ile gidin ve vakayı çözün . Bu arada Selin , sen şimdiki rütben Yardımcı ! İyi şanslar !
Jones : Aman ne güzel ! bir kız tarafından mı yönetileceğim ?! bu haksızlık -_-