Jones : Araba sürmeyi biliyor musun ?
Selin : Tabii ki . Yoksa nasıl polis olacaktım. Günümüzün yarısı arabayla dolaşarak geçiyor.
Jones : Pekala , sen kullan .
Selin : Öyle olsunn .
........
Jones : Burası olmalı . VE SANIRIM ŞURDAKİ ...
Selin : BU ÇOK İĞRENÇ ! BEN .. BEN BUNA BAKAMAYACAĞIM ..
Jones : Bu daha ne ki ? ... Buna bile bakamıyorsan ilerideki vakalarda halini düşünemiyorum.. :p
Selin : O zamana kadar alışmış olurum sen merak etme . Hadi bakmadan şu cesedi kaldırın şurdan ..
Jones : -_- .
...... bir iki saat sonra karakolda ........
Ş.KİNG : Evet Yardımcı Selin , ilk vaka , ilk ceset , buraları nasıl buldun.
Selin : Ceset oldukça ürkünçtü . Bu göreceklerimin sadece yarısıysa pek te kolay olmayacağı kesin.
Selin : Şef King , izin verirseniz buraları biraz dolaşıp görmek istiyorum. Buranın harika yerlerinin olduğunu söylediler.
Ş.KİNG : Doğrudur . Gezilecek bayağı yer var. İstersen Jones de seninle gelsin .O da buralarda olmaz hem bir iki saat bile olsa .
Jones : Pekala , seninle geleceğim. Ama bana soran oldu mu işin var mı yok mu diye acaba ?
Ş.KİNG : Jones , biz sana iş verirken ister misin diye sormuyoruz. BU BİR EMİRDİR ! Selin'e etrafı gezdir.
Jones : Tamam Şef King . Hadi Yardımcı , nerden başlamak istiyorsun ?
.......