13. Bölüm :3

87 1 0
                                    

Jones Selinin gittiğini görünce emma yı bırakır ve peşinden gider. Selin arkasından Jonesin geldiğini görünce kulağına : onu yalnız bırakma .... der . ve gider.

Jones ağlamaya başlar....

emma nın annesi ölmüştür. Selin de birde bu haberi verip onu iki kat üzmek istemez....

ERTESİ GÜN ..

Emma Selinin odasına girer ve Selin i bavul toplarken bulur.

Emma : Selin .. Nereye gidiyorsun ?

Selin : Tainim başka bir yere çıktı ... önemli yani gitmeliyim

Emma : Sen izinde değil miydin ?

Selin : ....

Emma : Selin , en iyi arkadaşım sensin. En azından düğünüm olana kadar dur. Evlendiğimde yanımda ol :)

Selin : Peki Emma , peki :/

NİŞAN HAZIRLIKLARI BAŞLAR ..

NİŞAN ..... :

Emma : ahahhah hadi durmayın oynayııın ! ahah oh

Selin : Ben dans etmeyeceğim..

Emma : Hadi amaa ... Hey .. baba dans edelim mi :D

emmayla babası dans eder.. -ken ...

Jones : Dans edelim mi ?

Selin : Yok .. yani uygun olmaz

Emma : Sızlanma Selin altı üstü bir danss !!

Selin : pheef... Tamam.

Dans esnasında Jones insanları aldırmadan Selin e manalı manalı bakar. Selin başını başka taraflara çevirmeye çalışır. Ama gözleri yinede Jonesin gözlerine ulaşır.. Emma babasıyla dansı bitirir. Jones le dans etmek için oraya yönelir. Birbirlerine bakışlarına çok şaşırır. Ama sonra ne diyosun ya evleniyosunuz siz deyip düşünceyi kesip atar. Selin Emma yı gördüğü an Jones i bırakır....

Jones tüm nişan boyunca insanlara bu konuyu çaktırmaya çalışır mış gibi davranıp son anda hep kıvırır. Selinin anlayacaklar diye ödü kopmasına ramen.

NİŞAN BÖYLE GEÇER GİDER. DÜĞÜNE YAKLAŞAN HER GÜN ONLARA DAHA DA ACI VERİR...  Kİ ARTIK DÜĞÜNE SON 2 GÜN KALMIŞTIR ... BU GÜZEL HİKAYENİN SONU MUTLU MU , KÖTÜ MÜ BİTECEK .. HEPSİ BİR SONRAKİ , YANİ 14. BÖLÜMDE ...

David Jones ve Selin ;) :DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin