14. Bölüm :3 (hikayenin sonu)

169 3 5
                                    

Düğün hazırlıkları , kıyafetler , oorganizasyon... Her şey mükemmel ve istiffini bozmadan devam etmektedir. Acı olan kısmı , Selinin bu düğünde şahit olacağı ve damadın Jones olacağı. İki aşık gözlerinin önünde birbirlerine sonsuza dek veda edecekler.. Biliyorum , içinizden Selin e kızıyorsunuz. Haksızsınız da diyemeyeceğim , haklısınız da diyemeyeceğim. Olaya iki yönden bakmalısınız. En iyi arkadaşınızı onun sevdiği biriyle birlikte olarak üzmek

... Arkadaşınızın ne kadar üzülebileceğini düşünün. Belki onu gerçekten sevdi... Belki bir daha hiçkimse ile birlikte olmayacak... Bu birazda empati ile alakalı. Kendinizi arkadaşınızın yerine koyarsanız... O zaman anlayabilirsiniz...

Diğer yöndende , o sizin sevdiceğiniz.... Birbirinizi çok seviyorsunuz... Aşkınıza kimseler karışamasın istiyorsunuz. Buna dayanamayacğınızı düşünüyorsunuz ..

Ben henüz 13 üme yeni girdim. Böyle bir hikaye yazmama şaşırmış olabilirsiniz. Şimdi siz söyleyin , bu iki durumda ne yaparsınız ? ...

Selin sadece aşka güvendi.. Eğer bu gerçek aşksa , Selin ne yaparsa yapsın kavuşurlar... Hoşgörülü olmak gerekir.. Şimdi hikayenin geri kalanını bitirelim de merakımız iyice artmasın :)

Herkes düğün için hazırlanır. Selin de dahil.. Ağlamamak mümkün değildir.. şimdii...

Tam olarak her şey hazır. Düğün salonu .. Bana sorarsanız , harika bir düğün olacak :)

Misafirler , masaları doldurmuş , gelin ve damadı beklemekteler.

Jones önden çıkar. Alkışlar... Derler ya , davulun sesi uzaktan hoş gelir diye. Burdada alkışlar hoş geliyor..

Jones evlilik masasına yönelir. Ama Selin i görünce, oturmaz. Selin de ayağa kalkar. Yüz yüze gelirler. İkiside ağlamaya başlar. ee , sonuçta birazdan birbirlerine veda edecekler.

Belki de başkalarına veda edccekler....

Jones : Demekki ikimizin kaderi yan yana yazılmamış. Aşk bizi yüz üstü bıraktı , değil mi ?

Selin : *ağlayarak hıçkırır*

Jones : Elveda. Umarım bundan sonraki hayatın daha güzel ve acısız olur :')

Emma yı farketmezler ama.. O her şeyi duymuştur..

Emma yı farkederler. O da ağlamaktadır.. Selin Emma ya hayır yanlış anladın der gibi bakar. Emma geri çekilir..

Emma : Siz ... bi... birbirinizi se.. seviyorsunuz. *hıçkırıklı ağlar* neden ? neden bana söylemediniz ?? üühühü ...

hem kendinize hem bana bunu nasıl yaptınız ??

Selin : Emma ben seni üz-

Emma : Selin , hayır. Beni. aşk katili yaptınız .. :'( Eğer bunu duymasaydım ?? .. biz Jonesle evlenecektik..

Selin : :'( evlenecektik te ne demek ??

Emma : Hadi ama Selin.. Jones , otur şu koltuğa ...

Jones :'( ne

Emma : Otur dedim.

Jones çok kötü ağlamaya başlar.. Etrafa bakmaz. Sadece gözlerini eliyle kapatıp ağlar.

Sonra yanına biri oturur. Evlilik koltuğuna yani.. Jones Emma olduğunu düşündüğü için bakmaz bile.

Memur sormaya başlar. İlk Jonese sorulur. Jones hala bakmadan evet deyip geçer. Sonra Memur , Selinin adını söyler.. Jones ilk önce yanlış söylendi sanar. Sonra yanına bakınca... evet , koltuktaki Selin :')

Jones sonrada Emma ya bakar. Emma gülümser ama ağlar. Sonra hadi hadi işareti yapar. Jones te gülümser.....

EVET , MUTLU SON :) BELKİ HER AŞKIN SONU BÖYLE BİTMEYEBİLİR. O YÜZDEN , SİZ YİNE DE SEVDİĞİNİZİN PEŞİNDEN GİDİN . AMA ASLA YALVARMAYIN :) HERKESE İYİ , MUTLU VE AŞK DOLU GÜNLER DİLİYORUM. BİR SONRAKİ HİKAYEMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE ... :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 04, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

David Jones ve Selin ;) :DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin