새로운 키티3

2.7K 170 61
                                    

JK:Merhaba küçük adam
YG:Meyhaba ama adım küçük adam diyil Yoongi
JK:Sakin ol minik şampiyon. Benim adım Jungkook sadece sıradan bir öğrenciyim.
YG:Ben de ŞinYeong'un tek aşkıyım. Başka soyun yoksa gidebiliysin.

Ortam kızışmaya başladı. Ortam daha da kötüleşmeden bozmalıyım.

SH:Eee aç olan?
JK:Sağolun efendim. Ama eve gitmem gerekli. Görüşürüz minik şampiyon.
YG:Bana... Minik... Demeyi... Kes!

Jungkook kıkırdayıp çantasını aldı. Kapıyı açmasıyla Hari ve Taehyung ile karşılaşması bir oldu.

JK:Ö-özür dilerim
HR:/Böyle yazınca "HIR" gibi oluyor Tövbesteyşın\ Önemli değil buyur geç

Jungkook arkasına bakmadan giderken ailesi bana mesaj attı

Gönderen: Öğrenci Jungkook'un velisi

Oğlumuz bugün geç çıktı acaba neden sorabilir miyiz?

Gönderilen:Öğrenci Jungkook'un velisi

Özür dilerim efendim fakat ders süremiz 5-10 dakika uzadı. Bunu paraya dahil etmeyeceğim.

Gönderen:Öğrenci Jungkook'un velisi

Peki hocam, sağolun. Kendinize iyi bakın.

Görüldü attım. Cevap yazarsam kısır döngüye girebiliriz. Sonunda kendimizi "Hayıııır önce sen kapaaaat" gibi şeyler söylerken bulabiliriz.

Bu düşüncelerden beni sıyıran yine Yoongi'ydi.

YG:Kimti o mesajlaştıyın yoksa o çoçuk mu? Kimi düşünüyoyşun? Yoksaaa onu mu?

Bu haline gülmeden geçseydim ömür boyu pişmanlık çekerim. O yüzden her zaman ki gibi kahkalarla gülmeye başladım. Kaşlarını çattı ve kulaklarını dikti. Kulaklarını okşadım ve kaşlarından öptüm.

SH:Hayır canım o çocuğun ailesi bana mesaj attı. Düşündüğüm şeyi söylersem benden kaçabilirsin o yüzden söylemeyeceğim. /Jungkook'un ailesi ile kısır döngüye girmeyi düşünüyordu... Bende birisi ile konuşurken böyleyim\

YG:Hati ama Şinyong kandıyma beni. Geyçekten onu mu düşünüyoydun?
SH:Hayır tatlım. Onunla benim aramda senin düşündüğün gibi birşey asla olamaz. Hem ben başka birine aşığım.
YG:KİM O ZİBİDİ?!!?
SH:Baş harfi Y
YG:Ya, ye, yı, yi, yo, yö, yı, yü... Yok Allahım çıldıyıçam
SH:Tam adını söyliyeyim mi?
YG:Allah aşkına EVEEEET
SH:Yoongi
YG:NEEEE PENİ ADAŞIMLA MI ALDATIYORŞUUUN şana hiiiiiç yakıştıyamadım.
SH:Benim tek bir sevdiğim var. O da sensin.

Sıkıca sarıldıktan sonra yukarı kattan Taehyung ağlamaya başladı. Yoongi koşarak yanına gitti.

SH:TAEHYUNG NEDEN AĞLIYOSUN?
TH:Hayi*hıck* içeyi giydi ve *hıck* çıkmıyo. *hıck* İçeyden kötü *hıck* kötü sesley *hıck* geliyo. Koykuyoyum *hıck*
SH:Tamam hadi siz içerde bizi bekleyin ben hemen gelicem

Yoongi'ye emeklemeyi veya yürümeyi öğretmeliyim. Böyle olmayacak. Çocukları salona bıraktım ve Tae'ye, Yoongi'ye göz kulak olmasını söyledim. Yukarı kata çıktım. Kapıyı tıklattım.

SH:HARİ HER NE YAPIYOSAN ARTIK AÇ ŞU KAPIYI
HR:Ne var ya ne var? Duş alamayacak mıyız ya?
SH:Kaç saattir ordasın haberin var mı? Çık artık Tae korkuyormuş

Aşağıya indim ve önemli bir şey olmadığını sadece duş aldığını söyledim. O sırada Yoongi çoktan uyumuştu.

Ayın 15'i Yoongi'ninve Tae'nin doğum günü. Dört gün var... Nasıl bir süpriz yapmalıyım?

~~~~~~~~~~~Gece 02:20~~~~~~~~~~~~

ShinYeong o gece Yoongi'yi yanında yatırmak istemişti. Onun kokusuyla, mırıltısıyla huzurlu bir uykuya dalmıştı. Yoongi'nin sıçrayarak uyanması üzerine ShinYeong'da uyandı.

SH:N'oldu Yoongi?
YG:Ya şeni benden alıysa?
SH:Kim?
YG:Bi daha buyaya geliçek mi?
SH:Kim tatlım, kim buraya gelecek?
YG:Şabah ki gelen çoçuk. Bana minik diyen
SH:Kimse bir daha bu eve senden izinsiz giremez ve kimse seni benden ayıramaz.
YG:Geyçekten mi? Şinyong şeni biy keye öpebiliy miyim?
SH:..

Nerden bilebilirdim 3 yaşındaki çocuğun dudağımdan öpeceğini?!?

Hemen yatıp uyudu. Ama kulakları hala dik. Üstüne gitmedim. Ona sarılıp uyudum.










































Gerçek sayfa olmadıkları için istediğim kadar harcayabilirim.

Okulların açılmasına  1 hafta kaldı
Ama ben bütün yaz tatilimi heba ettim
Bu seneyi hiç beğenmedim (tek yaz tatili değil komple sene). Tek beğendiğim yanı bu senenin bana kazandırdığı sizlersiniz💕🌹

Sanırım artık en özendiğim şeyi yapabilirim.

SINIR KOYABİLİRİM

O zaman ilk sınırımız
10 Oy+10 Yorum
Seviliyorsunuz gibi klişeyle bitirmek istemiyorum.

Dolar gibisin, güldükçe güzelleşiyorsun.

Senin Miyim?>MİN YoonGi<Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin