언어? 이거 뭐에요?

5.7K 211 62
                                    

SY:Merhaba sen Jungkook olmalısın. Ben de Kim ShinYeong.
JK:Evet efendim ben Jeon Jungkook artık sizin öğrenciniz olacağım
SY:Tanıştığımıza sevindim. O zaman sana birkaç soru sormak istiyorum Jeon Jungkook
JK:Buyrun hocam
SY:İngilizceyle aran nasıl?
JK:Yok denilebilecek kadar az
SY:O zaman bütün derslerimizde İngilizce konuşacağız
JK:Ama hocam olmaz ki. Ben zaten öğrenmeye geliyorum.
SY:Böylede öğrenebilirsin. Dersin bu dakikasından sonra İngilizce konuşulacak Bay Jeon.
JK:Öf ama ya
SY:What are you say? I don't understand??
JK:Eniyting tiçır
SY:☺

^^^^^^^^^^^Ders Bitimi^^^^^^^^^^^

SY:Don't forget your homework Jungkook, good luck!
JK:*ne dedi acaba yine ya dersinden başından beri susmadı mutant karı*
SY:*ne gıcık çocuktur YaRabbim sen bana sabır ver. Böyle öğrenci olmaz olsun*

Arabama binip eve geldim. Arkadaşlarımla aynı evde kalıyorum. Onlar yakında Paradise adında bir grup olarak çıkış yapacaklar. Onlar adına seviniyorum. Kapının kilidini yavaşça çevirdim ve ses çıkarmadan eve geldim. Ses çıkarmadım çünkü Taehyung uyuyor olabilir. Bu arada evde 4 kişi kalıyoruz.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Ben:Sapların sapı Kim ShinYeong
Taehyung:Catboy
Hyunie:Taehyung'un sahibi ve Paradise'ın rapper'ı
Sun:Kedilerden korkar ve Paradise'ın vocal'i
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Evde kimse yoktu. Taehyung bile... Neden bugün herkes beni tek bırakıyor ya? Bugün benim doğum günüm be insafsızlar!

Kendi kendime söylendikten sonra odama çıktım. Yatağımın üstünde parlak bir kâğıt vardı. Sanki ilk okul çocuğu yapmış gibi çok fazla simliydi. Üstümü değiştirdim, kendime yemek koydum ve yerken kağıdı okunmaya başladım. Bu bir davetiye?
Kimi çağırdıklarına bakınca bana gelmediğini anladım😑.
Anlaşılan Taehyung, Hyunie'ye romantik bir davetiye hazırlamış. Taehyung 6 yaşında ama şimdiden Hyunie ile evlilik hayali bile kuruyor.
Keşke benide öyle seven birisi olsaydı.
^^^^^^^^^^Akşama Doğru^^^^^^^^^^

Kızlar ve Taehyung geldiler. İçerde yemeklerini yiyorlar ve bende onlara onlardan gizli trip atıyorum. Taehyung yanıma gelip:

TH:Şinyong abla şen Hyuni için haşırladığım kaytı göydün mü? Ben bulamıyoyum.
SY:gördüm ablacım bak televizyonun yanındaki masada duruyor.
TH:Yaşaşşıııın ben bunun için 2 gündüy uyaşıyoyum.
SY:Taehyung bi' şey soracağım. Bu eve başka bir catboy gelse?
TH:HYUNİ'Mİ VEYYMEEĞM
SY:Hyunie'nin olmayacak zaten
TH:Ama Sun ablanın sefgilisi vay
SY:Ben alsam?
TH:Eykek alma bu efin eykeyi benim tamam mı??
SY:Ama ablacım siz kardeş olursunuz sen ona abilik yaparsın nasıl olur?
TH:eyer benden küçükşe olabiliy aslında
SY:Teşekkürler hadi git kartını ver
TH:peki eehhehe

İnternete girip catboy'ları araştırmaya başladım. Yarın sabah hemen gidip sahiplenme hayalleri kurarken birden ışıklar kapandı.

Herkes:Hepi börtdey tu yuuu *tu miii* hepi börtdey tu yuu hepi börtdey diyır van *tenk yu* hepi börtdey tu yuuu *o yee*
-HOBİKLENDİNİZ-

SY:Oomooo siz unutmadınız mı??
Herkes:Unutmamıza izin vermediğin için unutamadık zaten.
SY:Ben bir şey demedim ama?
Herkes:Her sabah kahvaltıda kaç gün kaldığını söylüyordun ShinYeong unutmak mümkün değil.
SY:Yine de teşekkür ederim.
Taehyung:Aytık pastayı yiyebiliy miyiz acaba?

Pastalarımızı yedikten sonra komedi filmi aramaya başladık. Bir kaç site gezdik. Bulamayınca Taehyung için anime açtık.
Yarım saat sonra Taehyung uyuya kaldı. Hyunie'de onu alıp yatağına yatırdı. Elinde mavi bir kutuyla geri döndü. Yanıma gelip kutuyu kucağıma koydu.

SY:Bu nedir?
HY:Aç bakalım
SY:Üstüme doğru bir yılan fırlamayacak değil mi?
HY:*güler* hayır sadece aç ve bak
SY:*kutuyu açar* ama ben seni yiriiiiim. Adı ne? Kaç yaşında? Neyle beslemem gerekli?

Canım arkadaşlarımın bana hediyesi bir catboy'du. Kalp kalbe karşıymış derler ya.

HY:Adı Yoongi imiş. Eski sahibi onu sokakta bırakmış. 3 yaşındaymış. Dış dünyadan çok korkarmış ve anne sütünden eksik kaldığı için bir kaç ay boyunca daha sütle beslenecekmiş.
SY:Çook teşekkür ederiim. Bende sahiplenmeyi düşünüyordum. Hadi geç oldu. Eğer yatmazsanız sabah kalkamazsınız. İyi geceler.
SN&HY:İyi geceler.

Yazım hatası yaptıysam özür dilerim. Bazı yerleri bilerek yanlış yazdım. Kendinize iyi bakın. Hayırlı Ramazanlar!

Senin Miyim?>MİN YoonGi<Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin