- 1.bölüm "Yanlışlık" -

4K 79 11
                                    

Multimediada Kate var.

Bölüm şarkısı : Cem ÖZkan-Yeni bir hayat 

-Kızım sen bir cadısın.

Bende dayanamayıp kahkahalarla gülmeye başladım.Baba varya hiç güleceğim yoktu bari başka bir şaka yapsaydın biliyorsun böyle şeylere inanmam.

- Ama gerçek bu 

- O zaman sen de bir cadısın değil mi sonuçta ben senin kızınım dedim.İnanmış gibi davranarak.Bu işin sonu nereye varacak merak ediyordum.

- Hayır senin biyolojik ailen biz değiliz.Biz sadece seni korumakla görevlendirildik.Ama artık buradan gitmelisin dedi.

Babam saçmalamanın sınırını aşmıştı acaba doğru söylüyor olabilir miydi ?

  -Kanıtla dedim. Tek kaşımı havaya kaldırarak.Hala ona inanmıyordum çünkü bence hala saçmalıyordu.

 - Pekala ışığı açmaya odaklan ve kendiliğinden açılsın.Tabiikide inanmıyordum ama denemek istedim.Ve söylediklerini yaptım.Gözlerimi kapatmanın odaklanmaya yardımcı olucağını düşündüm.Gözlerimi kapattım ışın açılacağını düşündüm sonra gözlerimi açtım ve ağzım açık kaldı.

- Aman Tanrım !!

1.bölüm

-Baba bunu bana açıklar mısın lütfen bu ne demek oluyor ?

-Cadı olduğunu öğrendiğin ve güçlerin açığa çıktığına göre Contas Akademisine gitmelisin.

-Ne neden ben burda sizinle kalmak istiyorum.

-Oraya sonsuza kadar gitmeyeceksin tabiikide ama gerçekleri öğrendikten sonra bir daha buraya dönemeyebilirsin kızım.

-Bu ne demek oluyor bana açıklar mısın ?

-Hayır şimdilik bundan fazlasını söyleyemem zamanı geldiğinde öğreneceksin.Şimdi hazırlan hemen şimdi gidiyorsun.

-İstemiyorum.Ben burdaki okuluma devam etmek istiyorum normal biri olarak.

-Bndan sonra normal olamazsın bu senin doğanda var lütfen şimdi hazırlan gitmelisin.

Tam tekrar itiraz etmek için ağzımı açmıştım ki.

-İtiraz yok.

-Peki deyip odama gittim.Orada uzun süre kalacağımı anladığım için bütün eşyalarımı aldım toplam üç bavul etmişti.Üçü de çok ağırdı inşallah hepsini bana taşıtmazlardı.Hemen gidiceğim için duş alıp üzerime bir tişört ve şort geçirdim ve babamın yanına gittim.

-Orada seni ararım.

-Tamam istediğin zaman arayabilirsin.Kapı çaldı.Gidip kapıyı açtım.

Kapıda kumral saçlı uzun boylu 30-35 yaşlarında bir adam vardı.

-Sizi Contas Akademisine götürmek için geldim.Gidelim mi.

Babama ve -ne ara işten geldiğini bilmediğim- anneme sarıldım.

-Kendine iyi bak oralarda üşütme söz mü  dedi annem.

-Tamam söz dedim ve beni akademiye götürücek olan adamı takip ettim.Neyseki elimdeki 3 bavulun ikisini o taşıyordu hepsini bagaja koyup yola çıktık.

-----------

Tabelada kocaman Contas Akademisi yazısını görünce geldiğimizi anladım kapıdaki iki adam bize bavulları taşımada yardım etti.Bahçeyi geçip içeri girdik ve bavulları yanıma bırakıp gittiler.

Bende müdürün odasına kapıyı tıklatıp girdim.

-Sen Kathrine Carter olmalısın.

-Evet ben Kate.

-Hemen odana geç istersen 411 numaralı oda işte buda anahtarın buda ders programın.

-Teşekkürler deyip kalacağım yeri bulmak için ilerledim.Koridor ikiye ayrıldı bende kendi bölümüme doğru ilerledim.

411 nolu odayı buldum ve anahtarı kilide soktum.Açılmadı tekrar denedim yine olmadı.Müdüre gidip yanlış anahtar vermişsiniz demeyi düşünürken.Kapı açıldı.Sanırım yanlış olan anahtar değildi...

İlk bölüm kısa oldu ama bu hikayeyi 3.yazışım sürekli bir aksilik oluyor yazdığım herşey silinyordu.Bu sefer olmadı.Lütfen yorum yapın hikaye nasıl olmuş size göre devam edeyim mi ? 

Contas AkademisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin