Multimediada Alice var.
2.bölüm
Bir an öylece bakakaldım resmen donmuştum hiç bir şey düşünemiyor ve ağzımdan tek bir kelime bile çıkmıyordu.
-Donunca çok tatlı oluyorsun dedi.Sonra bir anda herşey yerli yerine oturdu.
-Neden böyle bir yaptın.Alaycı bakışlar atıyordu.
-Sadece biraz eğlenmek istiyordum.Sonra beni baştan aşağı süzdü.Bekledi...bekledi...
-Eee neden geldiğini söylemicek misin ? Bavullarıma baktı
-Odama yerleşmeye çalışıyorsun imkansız eğer olabilseydi zaten bu kişi kesinlikle sen olmazdın.
-Niye anahtar kapıyı açmıyor.Elimdeki anahtara baktı.
-O buranın anahtarı değil.Anahtarı elimden aldı ve ona bakarak birşeyler mırıldandı.
-Düşündüğümden daha salak bir kızmışsın bu 411 numaralı odanın anahtarı ''kızlar bölümünün''
Derdemez anahtarı elinden hızla kapıp bavulları ağarlıklarına rağmen sürükleyek ilerledim.Harika ilk günden bir rezil olmadığım kalmıştı zaten o olunca herşey tam oldu.Nasıl böyle bir salaklık yaptığımı düşünrek bir yandan şu kızlar bölümünü bulmaya çalışıyordum ve sonunda buldum.Hemen anahtarla açıp bavulları içeri taşıdım iki tane yatak vardı.Demek oda arkadaşım vardı.Hemen bavuldaki eşyaları odaya yerleştirmeye başladım.Ama bu iş beni çok yordu ve hemen yere çöktüm.Biraz büyü kullanmayı düşündüm sonuçta boşu boşuna büyü gücümüz yoktu.Nasıl yapıldığını öğrenmeme bile gerek yoktu çünbkü zaten biliyordum sanki herzaman biliyormuşum da yeni hatırlamış gibi hissettim.
Herşeyi nasıl yapacağımı biliyordum bu inanılmaz birşeydi.Belkide bu ailemin çok güçlü cadılar olmasından kaynaklanıyordu içimdeki enerjiyi hissttim ve bavuldaki eşyalar odaya yerleşmeye başladı ve ben hiç yorulmamıştım bu harika birşeydi inanılmaz derecede güzel...
--------
Oda arkadaşımın gelişiyle onunla tanıştım onu sevmiştim yakın arkadaşım olabilirdi.Kızın adı Alice.Ona okuldan bahsetmesini istedim.
''Burada belirli kademeler varmış.Ne zaman başka bir kadaemeye geçeceğimizin zamanını biz belirlermişiz.Ne kadar iyi olursan o kadar çabuk kademe ilerlermişsin.Burada okulca ünü kişiler varmış Ethan ve arkadaşları onlar son kademelerdeymişler ve okullar arası yarışmalarda birinci olurlarmış.Bide Maja adında bir kız varmış o ve yanındaki birkç kız Ethan ve grubunun dibinden ayrılmıyorlarmış.Onlarda kızlar kategorisinde güçlülermiş falan filan.''
Zaten zamanla herşeyi öğrenicem ama zamanla...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Contas Akademisi
Fantasy-Kızım sen bir cadısın. Bende dayanamayıp kahkahalarla gülmeye başladım.Baba varya hiç güleceğim yoktu bari başka bir şaka yapsaydın biliyorsun böyle şeylere inanmam. - Ama gerçek bu - O zaman sen de bir cadısın değil mi sonuçta ben senin kızınım d...