- 4.bölüm " Buluşma " -

1.5K 81 9
                                    

4.bölüm

Multimedia : Kate

" Ethan "

Güldü.Alaycı bir şekilde " Düşündüğümden daha çabuk zamanda adımı öğrenmişsin " dedi.

Kafamı olumsuz anlamında salladım. " Bu ismi duymuştum ama sen olduğunu bilmiyordum , sadece seni bura- "

Cümlemi tamamlayamadan telefon çaldı.Kimin aradığına bile bakmadan açtım. "Alo ? "

" Katherine Carter ? "

" Evet benim.

" Yarın gönderdiğimiz adrese gel.Ailen hakkında.

" Onlara bir şey olmadı değil mi ? " dedikten sonra birden ayaklandığım için başım döndü.Ama bir el beni tuttu.

" Gerçek ailenden bahsediyorum "

Kimsenin öğerenmemesi gerekiyordu bu yüzden hiçbir şey anlamamış gibi davrandım.

" Size bir soru sordum "

" Safı oynamak ha iyi numara peki o zaman anladığın dilden konuşalım. Ya yarın saat 13: 00 göndereceğim adrese gelirsin ya da seni büyüten kişiler ölür " dedi ve telefon kapandı.

Telefon elimden düştü...

-----------------

Gözlerimi açmaya çalıştım.Ama açamadım. Her şeyi hatırlıyordum ve yarın oraya gidecektim.Ama kendimi tehlikeye atmak kötü bir fikirdi.Yanlız gidemezdim.Bunları düşünürken gözlerimi açtım.İlk göreceğim kişinin Ethan olacağı aklımın ucundan bile geçmezdi.

" Ben de seninle geleceğim "

"Neden bak ben- "

" Düşüncelerini duydum Kate. "

" Peki gel ama benim yüzümde başına bir şey gelmesini istemiyorum "

" Bana bir şey olmaz sen sadece kendini düşün başkalarını düşünerek yaşayamazsın "

" Ne kadardır buradayım "

" 1 saattir, ben sana rapor aldım dinlen sen yarın birlikte gidiyoruz "

" Ama- " parmağını dudağıma koydu.

" İtiraz istemiyorum. " dedi ve ayağa kalktı. Kapıdan geçerken ; " Haa bu arada benim yanımda bence sen hiç düşünme " dedi ve gitti. Şimdi kesin yüzüm kızarmıştır.Onun tavsiyesine uyup onun yanında düşüncelerimi susturmayı aklıma not edip uyumayı denedim...

-----------

Sabah uyanmamla yataktan fırlamam bir oldu hemen odama gidip çantamı hazırladım ve dışarı çıktım.Ethan'a görünmeden çıkmayı düşünürken karşıma bili bakalım kim çıktı ?

" Beni takip et " dedi çok soğuk bir şekilde.

Omu takip ettim ve arabasına bindik ve telefonuma mesaj geldi.

" ********** Cafeye gel. "

Kafeye geldiğimizde hemen kendimi arabadan aşağı attım ve derin nefesler almaya başladım.Hayatımda ilk defa böyle hissediyordum.Hızlı adımlarla kafeye doğru ilerledik.Birilerinin bize el salladığını gördük bir kadın ve bir adam.

" Senin burda ne işin var ? dedi kadın.

" Anne ? "

Contas AkademisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin