Multimedia: Ethan Goldberg
Şarkı : Avril Lavigne - I love you
6.bölüm
Ellimi kurtarmaya çalışırken bir yandan da arkamı dönüp kim olduğuna bakmaya çalışıyordum.Kim olduğunu öğrenmem gerekti yoksa biir daha asla uyuyamayabilirdim.Takıntılıydım. Biraz da korkak.
'''Paratay ta '' yaptığım büyüyle birlikte ağzımı tutan ellerden kurtuldum ve arkadan bir gürültü sesi geldi arkamı döndüğümde yoktu gitmişti.omzumda bir el hissetmemle ileriye doğru sıçrayıp büyü yapmaya hazırlanıyordum ki karşımda Ethan'ı görünce bundan vazgeçtim.Bana garip bir bakış attı sanırım yüzümden ne kadar korktuğum anlaşılıyordu , çok fazla. Yanıma yaklaştı ve ellerini yüzüme koydu.
'' İyi misin ? '' Aklımı okuyabilirdi onu engellemeliydim ama nasıl ? Aklımı okuyabilirdi bunu engelllemeliydim ama nasıl ? '' Aklını okuyamıyorum. Neler oluyor Kate ? ''
İstedğim zaman engelleyebiliyordum bu iyiydi şimdi kendime mutluluk büyüsü yapıp bunları Ethan'ın aklından silmem gerekiyordu.Belkide tehlikedeydim. Ya benim yüzümden Ethan'ın başına bir şey geliyorsa okulun bahçesinde gördüğüm görüntü belkide gerçekti.o yüzden bu olaya engellemem gerekiyordu.
Olay benim yüzümdense benden uzak durmalydı.Onu belkide iyileştirebilirdim evet ama yeteneğimi saklamam gerekiyrodu. Hayatımı riske atmam Ethan'ın hayatını da riske atabilirdi.Benim peşimi bırakmayacak gibiydi.en en kötü ihtimalle bu birinin bana bir oyunuydu ve Ethan'ın başı çoktan benim yüzümden derde girmişti
Ona kendimi unutturmalı mıydım yoksa önce beklemelimiydim ? Beklemek ne kadar sürecekti ? Beklersem sonuçları daha kötü mü olurdu ? En önemli soruda Ethan'dan bir şey saklarsam ve öğrenirse onu kaybetmeye hazır mıydım? Onun hayatını riske atmamak için onu kaybedebilir miydim ?
--------------
'Kate , beni duyuyor musun ? '
Onu duyoyrdum ama cevap veremiyordum.Hiçbir yerimi hareket ettiremiyordum.Büyüyü denedim o da işe yaramıyordu.Bende Ethan'ın söylediklerini devamını dinlemeye başladım.
'Eğer duyuyorsan büyüm işe yaradı demektir.Üzgünüm seni uyandırmayı denedim ama olmadı sadece bu büyü işe yaradı.Dikkatli olmalısın peşinde bir cadı vampir ve kurtadam ordusu var.Ama tam olarak peşinde değiller çünkü seni bulamadılar.Bu yüzden dikkatli olmalısın bana bir söz vermeni istiyorum.Ölsem bile beni iyileştirmeye çalışmayacaksın tatam mı ? Asla yapma bunu. Nerden bildiğimi düşündüğünü biliyorum. Ama sen bayıldıktan sonra engelleme büyün bozuldu ve ben senin düşüncelerini okudum.Şimdi bana söz ver ölsem bile bunu yapmayacaksın , söz mü ? '
'Nasıl cevap vereceğim ?'
' Şimdiki gibi '
' Ben...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Contas Akademisi
Fantasy-Kızım sen bir cadısın. Bende dayanamayıp kahkahalarla gülmeye başladım.Baba varya hiç güleceğim yoktu bari başka bir şaka yapsaydın biliyorsun böyle şeylere inanmam. - Ama gerçek bu - O zaman sen de bir cadısın değil mi sonuçta ben senin kızınım d...