Chameleon, Zatanna'yı bir sütuna zincirlerle bağlamıştı. Kabuslar gören kadın, aklını korkularından geri alamadığı için büyüleri kullanamıyordu. Zihni, kafasının içindeki korkuların bir kölesi olmuştu ve gerçeklikle bağları kopmuştu.
Mysterio da, simbiyotun kontrolü altına girmiş Peter ile mekana gelmişti. Her ne kadar büyücülere ve telepatlara karşı zihnini kapatmış olsa da Peter, geçmişinde zihnini delip geçmiş olan simbiyot geçtiği yerden bir delik bırakmıştı ve o delikten yalnızca başka bir simbiyot geçebilirdi.
Bütün büyücülere ve telapatlara kendini hazırlasa da, simbiyotlara karşı hiçbir şekilde hazır olamayacaktı.
Chameleon hala Spider-Man kostümündeydi. Cilt maskesini ve Spider-Man maskesini yeniden taktı Mysterio gelince. Fanuslu adam, kırmızı kostümlü adamını görünce kahkaha attı. "Gerçek Chameleon'dan daha iyi yapıyorsun işini. Bir sihirbazı ile inandırmayı başardın."
"Teşekkürler, fazla uzatmadan planı uygulamaya devam mı etsek diyorum," diyerek ikinci Chameleon tavrını ortaya koydu. Kollarını birleştirmişti ve Spider-Man'i inceleyen Mysterio'nun işini yapmasını bekliyordu.
"Para için bu kadar sabırsız olduğunu belli etmesen keşke. Elbet paranı alacaksın. Önce gidip simbiyotları almamız lazım. Ardından paranı alıp defolup gidebilirsin." Mysterio, bir şeyler arıyormuş gibi etrafa bakındı. "Şu zaman boyut yolculuğu zımbırtısını nereye sakladın?"
"Kamyonetin yanında."
Bulundukları deponun daha gerisine park ettikleri kamyonetin kenarında bekliyordu. Spider-Man ile yanına geldi. Önce makineyi inceledi. "Nasıl çalıştırılacağını hatırlıyor musun?"
"Sanırım şununla taşı tepkimeye bırakacaktık," diyerek Chameleon kostümün cep kısmında dikdörtgen, disket benzeri bir cihaz çıkardı. "Senin büyü yapamayacağını düşünüp öncede n büyüyü disketin içine mi sıkıştırmışlar sanırım."
"Büyü nasıl olur da disketin içine sıkıştırılır, müzik dosyası değil ki bu?" Mysterio, yanına gelen Chameleon'un elinden adamın gösterdiği disketi aldı. Fanusunun dibine kadar soktu ve iyice inceledi. "Patronumuz gerçekten işi biliyor. En azından neyi neden aldığını bilen biriyle iş yapıyorum. Bu, paramın hazır beklediğini gösterir Chameleon."
Kabin görünümlü cihazın alt kısmını bir çekmece gibi çekti. Hafif ışıklarla parlayan taş hemen ortaya çıktı. Bir elindeki diskete, bir de taşa baktı ilizyonist. Disketi taşa değdirmesiyle beraber, hafif hafif parlayan taş bir fener parlaklığına kadar şiddetlendi. Mysterio hemen açtığı yeri geri kapadı, kulağındaki verici ile Spider-Man'i yanına çağırdı.
"Chameleon! Spider-Man'e tüpleri ver," diyerek emrini de vermiş oldu. Spider-Man'in iki koluna da birer tane ve iki tane de sırtına camdan tüp bağladılar. Orada yakalayacakları simbiyotları sıkıştırmak için güvenli ve özel yaptırılmış tüplerdi. Simbiyot içeriye sokulduğu zaman gerekli sabitleyiciler ile simbiyot etkisiz kılınacak ve mal alıcıya gidene kadar da bir sorun çıkartmayacaktı.
Makinenin içinde de ışınlar parlamaya başlamıştı. Gittikçe yükselen ışık, bir noktadan sonra portala dönüştü ve kabinin içerisi tamamen bir portal halini aldı. Mysterio, önce Spider-Man'i yolladı. Ardından kendisi gitti ve bambaşka bir evrendeki simbiyot gezegenine gittiler.
Geldikleri yer, yüzeyin kırmızı olduğu garip bir gezegendi. Mysterio, ilk defa dünyasının ve zamanının dışına çıktığı için geldiği yeri neye benzetmesi gerektiğini bilemedi. "Spider-Man, işini yapmaya başla."
Böylelikle Simbiyotun kölesi olan Spider-Man, etrafı aramaya ve uyku dönemlerinde olan simbiyotları avlamaya başladı. Bulundukları evrenin simbiyot türü hayvanlara en benzerlik gösteren simbiyot türüydü. Bu yüzden de birçok simbiyot dönem olarak kış dönemi geldiğinde gezegenlerinde kış yaşanmasa bile uyku haline bürünüp oldukları yerde büzüşüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şapkadaki Örümcek | Peter Parker x Zatanna Zatara
FanfictionMarvel x DC Çiftleri #2 Her sihirbaz şapkasından kuş mu çıkarırdı? Kuşlar olmadığında ya da kimsenin uçmaya şansı olmadığı zamanda sihirbazın eline şapkadan bir örümcek gelmesi imkansız mıydı? Bir örümcek, ağını yalnızca avlamak için örüyordu? Korum...