Non-capitol

67 1 0
                                    

Hey , dragilor ! 
Ma bucur sa va stiu alaturi de mine si in povestea celor doi nebuni , Hope si Chris , sper sa nu va dezamagesc si ei sa ajunga la asteptarile voastre , plus va multumesc si iubesc pentru ca imi cititi si votati cartile si daca nu le-ati votat , va invit sa o faceti ;)))

Acum o sa va stric visele si o sa va spun de ce am scris acest anunt , pai dupa cum stiti luni incepe scoala ( stiu , dureros ) , iar eu din pacate sunt clasa a 8 a ( acum voi ramaneti mirati , crezând ca sunt poate mai mare sau mai mica , apoi ma compatimiti , stiu e un an greu ) , tocmai de aceea , m-am decis sa anunt programul de postare , de care o sa incerc sa ma tin cu strictete .

In fiecare vineri si sambata seara o sa ma gasiti aici , cu cate un capitol nou ( sambata 100%) , apoi capitolele bonus care apar când o sa am timp .

Daca cartea o sa intre in pauza , sau nu o sa pot respecta programul , o sa scriu aici , tot in acest non-capitol , plus in descriere sau biografia profilului meu ( puteti incepe sa ma urmariti ;))) )

Daca nu o sa respect programul , o sa incerc sa postez in parcursul urmatoarei zile 

In fiecare zi a programului o sa postez DOAR un capitol , ca sa va tin in suspans 

Si...atat ca devin prea dictatoare , atat am avut sa va spun , bucurati-va de lectura , din ce a mai ramas in vacanta si sa nu uitati ca sunteti cei mai tari , indiferent de ce zice lumea 

**Maine postez doua capitole si duminica inca unul , asa ca de sfarsit de vacanta 

Va pup si va iubesc 

MissUnicat 











Acolo unde marea se terminaWhere stories live. Discover now