21.BÖLÜM

29 9 9
                                    

Kerem gelmiş Esleme dik dik bakıyordu

"Hiç mi insan görmedin?" Dedi Eslem bu çıkışı hoşuma gitmedi.

Kerem sandalyeyi çekerken benim sağımda ki Dedi ki "Valla senin gibisini görmedim" Dedi Buda beni gülümsetti ileride Eslem ve kerem aşkı diye tarihe geçeriz , müthiş...

"Hahahah çok komik" Dedi alaylı bir şekilde Eslem böyle bir kız değildi ne oldu bu kıza? "Ama taş gibisin maşallah" demesiyle aklımda ki bütün düşünceler uçup gitti.

"Sende taş gibi hatunsun" Dedi Kerem bende bu ikilinin tatlı mı tatlı tartışmalarını izliyorum.

"Tamam çok uzatma" Dedi Eslem ve benim bütün düşüncelerim aynı yerine geri döndü.

"Ebrar..." Dedi ve göz kırptı anladım Esleme bir şaka yapacaktık yapalım bakalım "Ben sana aşığım" Dedi ve ikimizde kıkırdamaya başladık Altan Altan

"Ney" Dedi Eslem

"Zaten senden hayır Yok" Dedi Kerem bende yine onları izlemeye koyuldum o sırada benim sağ elim masada onun sol elini tutuyordum...

"Var belki" Dedi Eslem kısık bir ses tonuyla...

"Sen gel bir benimle" Dedi Kerem ve Eslemin elimden tuttuğu gibi gitti.Bende ders yapmaya devam ettim.Taki bir el masaya sert bir şekilde vurduğu zaman.

"Ne yapıyorsun sen" dedim elin sahibi Umuttu

"Sana ne" dedi ve karşıma oturdu

"Orası dolu" dedim nede olsa orda Eslem oturuyordu.

"Bu Benim umrumda mı değil" Dedi "acilen bana aşık olmayı bırakman gerek" Dedi alaylı bir ses tonuyla.

"Hiç aşık olmadım ki bırakayım" dedim

"Hiç ben sana yine hatırlatıyım" Dedi ve gitti.

Ne kadar salak bir çocuk dün gelmiş acilen bana aşık ol diyor şimdi ise acilen bırak diyor?

Kerem;
"Nereye gidiyoruz?" Dedi Eslem

"Bi sus be" dedim  okulun içinde onu dolandırıyordum.Bunu hak etmişti.

"Davar" Dedi bende hemen bakışlarımı ona çevirdim
Bana davar mı demişti?

"Şişko" dedim zayıf olmasına rağmen kızlar bu kelimeden hoşlanmazdı...

"Ben şişko muyum?" Dedi şaşkın bir şekilde.

"Evet" dedim

"Si**ir" Dedi ve gitti.

Ne biçim kızdı bu...

••••••••••••••••••••••••••••••••
Evet arkadaşlar bir bölüm sonuna daha geldik yorumlarınızı bekliyorum❤️❤️ezgiucan 3silahşörler kitabına bakın LAN 🤣🤣

UMUDUM SENSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin