Ben kaçıralı 1 ay oluyor.Her kes beki görmeye geldi babam hesabını sordu işte bu kadar abuk subuk bir ayım geçti.Düşüncelerim ile uğraşırken telefonumun melodisini duydum.Arayan Umuttu ne yapmalıydım telefonu yüzüne kapatmalı mıydım?Ama açtım...
"Ne oldu , bana işin mi düştü?" Dedim kaçırıldığımı biliyordu Ne görmeye geldi nede aradı Ne mesaj attı!!!!!
"Yo" Dedi bende telefonu yüzüne kapattım.
Ve Muhammet'i aradım.
"Muhammet gel dışarı çıkalım" dedim bu olaydan Sonra tek başıma dışarı çıkamıyordum.
"Bana ne git kendin" Dedi ve bende telefonu kapatıp Eslem'i aradım.
"Kankam gel dışarı çıkalım"
"İşim var" Dedi ve telefonu yüzüme kapattı.
Bende Batı'yu aradım
"Ahh Batum canım çok sıkılıyor gelde iki gıybet yapalım" dedim ve cevap vermesini bekledim.
"Tamam 10 dakikaya ordayım" Dedi ve telefonu bu sefer ben kapattım."Ebrar ben geldim müsait mi oda?" Dedi Batu gelmiş olmalıydı.
"Evet müsait" dedim ve içeri girdi.
Yatağıma oturdu ve Dedi ki;
"Neden beni çağırdın"Dedi sanki bu sorunun cevabını bilmiyor.
"Canım sıkıldı dedim ya" dedim Sanki onu babam çağırdı.
"Bunu bende biliyorum , hadi gel cezalı el kızartmaca oynayalım"
"Yok kalsın...Bu halde benim yatağımdan kalkmaya halim bile Yok" Yalan söylemiştim.Batu gideli 1 saat oluyordu birlikte dedikodu yapmıştık.
Umut:Sıla senin yüzünden benden ayrıldı sizin eve geliyorum bizi barıştırmazsan seni oracıkta...
Ben:Eğer bizim eve gelirsen ben senin azına...
Umut:Maalesef kapıdayım , kapıyı aç
Kapıyı açmak için ayaklandım ve kapıyı açtım annem uyuyordu Erva ise babam ile birlikte gezmeye gitmişlerdi.
"Neden geldin?" Dedim kapıyı açar açmaz
"Sus" Dedi ve davet etmememe rağmen eve girdi
"Seni eve davet ettiğimi hatırlamıyorum"
"Çünkü , davet etmedin" Dedi ve bende odama girdim ve gelmesini bekledim.
"Neden geldin?" Dedim
"Bana aşık olmana izin veriyorum" Dedi
"Senden izin istemem" dedim
"Neden ol işte" Dedi
"Ölsem olmam" dedim neden bu kadar büyük konuşmuştum?
"Neyse görüşürüz" Dedi ve gitti.
İnşallah görüşmeyiz salak bu çocuk gelmiş kapıma kadar adı üstünde salak salak salak...
"Ebrar al şunu" diye kalemimi uzattı Eslem
"Tamam" dedim ve aldım şu an kantinde ders çalışıyorduk diğer sınıflar dersteydi.
"Ee Biyolojiden kaç aldın?" Dedi
"78 sen"
"88" Dedi ve kapak çekti...
"Yanına gelirsem çok kötü olur" Dedim aslında karşı karşıya oturuyorduk ama herneyse...
"Batu ne yapıyor bayadır konuşmuyoruz"
"Hiç iyi" dedim aslında bende nasıl olduğunu bilmiyordum.
"Muhammet?" Dedi
"Oda iyi bana soracağına git onlara sor" dedim ve testimi çözmeye devam ettim.
Kerem:Nerdesin?
Ben:kantinde
Kerem:orda dur
Ben:tamam
Dedim ve çevrim dışı oldu.Neden geliyordu ki Allah bilir.Eslemle aslında yakışıyorlar zaten Kerem Eslemi tanımıyor iş tamamdır.
••••••••••••••••••••••••••••••••
Evet sevgili okurlarım bir bölümün daha sonuna geldik.SİZİ ÇOK SEVİYORUM 😘 Bir daha ki bölüme görüşmek üzere 👋🏻He bu arada kubra_duru123 adlı kullanıcıyı takip etmeyi ve kitabına bakmayı unutmayın(YANLIZ BAKARSANIZ HİÇ PİŞMAN OLMAZSINIZ)