In ultima luna de scoala, cand de fapt nu se mai facea prea multa scoala, am dat peste Sasha la un super market. Era deja intuneric afara dar eu nu mai aveam ciocolata deci era neaparat necesar sa merg sa imi cumpar . Am intrat in super market, am luat un cos si am mers direct la raionul cu dulciuri unde am stat aproximativ 5 minunte holbandu-ma. In cele din urma am decis sa pun in cos o ciocolata milka cu caramel, am intins mana sa o iau si mi-am lovit mana de o alta care se indrepta spre aceeasi ciocolata.
-Scuze! am spus eu grabita.
Cand m-am uitat la persoana respecti l-am vazut ca era Sasha uitandu-se urat la mine .
-Oh. . tu erai. Imi retrag scuzele! am spus eu luand ciocolata si aruncand-o in cos.
Mai trageam cu ochiul la el din cand in cand si am vazut ca a pus in cos acelasi fel de ciocolata. Am ignorat, "probabil si lui ii place caramelul", m-am gandit eu. Am mers mai departe si am pus in cos o punga mare de m&m si una de jeleuri. Cand m-am uitat avea aceleasi produse ca si mine in cos. Incerca cu tot posibilul sa ma enerveze. Am continuat sa imi fac cumparaturile, am mai pus in cos o punga de chipsuri cu sare si o sticla de cola de la frigider. Sasha a luat exact aceleasi lucruri din urma mea .
-Pot sa stiu si eu de ce cumperi exact ce cumpar si eu ?
-Pot sa stiu si eu de ce tot tragi cu ochiul spre mine, stiu ca sunt frumos dar totusi. . E o simpla coincidenta. . ne plac aceleasi lucruri .
Ce-i drept, Sasha era frumos. Parul sau era bland deschis aproape spre un alb si spre uimirea mea parea natural ceea ce era foarte rar, putin ciufulit dar ii statea chiar foarte bine, iar ochii sai erau albastri. Culoarea pielii sale era deschisa, nici nu mi l-as putea imagina bronzat cu acea culoare la par, buzele ii erau carnoase si rozalii, la fata era perfect . Acum sa trecem la partile mai interesante . Nu era nici prea inalt dar nici prea scund, perfect, aproximativ 1,80-1,85. .se putea observa ca e bine facut, bratele ii erau antrenate, iar la ora de sport toate fetele ii admirau abdomenul bine lucrat. Iar dupa forma picioarelor as spune ca alearga in fiecare dimineata. Cu alte cuvinte are grija de corpul sau. Cat despre haine, l-am vazut abordand mai multe stiluri si toate aratau super pe el: uniforma scolii, si cea de la ora de sport, baiatul rau la party'uri, baiatul simplu la magazin. Era prea sexy pentru secolul asta, dar nu i-as fi spus-o nici in 100 de ani.
- Ma uitam pentru ca aveam impresia ca te tii dupa mine . .
-Ei bine nu ma tin!
-Ok! am spus eu punand in cos si niste fursecuri.
Sasha a facut acelasi lucru ceea ce m-a scos din sarite asa ca am fugit spre alt raion si am pus in cos: un parfum, un strugurel si niste cercei superbi. Bine inteles ca nu s-a lasat si a facut ce am facut si eu .
-Pe bune ?
-Da. .
-Chiar si chestii de fete ?
-Spun ca sunt pentru iubita mea, ca sa nu par un ciudat .
-Tu ? Iubita ?
-Oh termina! Se va intampla intr-o zi . .
-Daah, cand o sa o vad eu pe mama inapoi.
-Apropo, ce s-a intamplat cu mama ta ?
-Oh nu! Nu incerca sa faci conversatie . .
CITEȘTI
Leona
RomanceHmm. .nici la aceasta poveste nu o sa va dau multe detalii, vreau sa va faceti prima impresie dupa ce cititi primul capitol. Leona este o adolescenta admirata de toata lumea, mai putin de o persoana cu care se cearta mereu . . De ce e Leona asa...