Merhaba , eğer ön yargıyla okumazsanız çok beğeneceğiniz bir hikaye olacak. İyi okumalar diliyorum =) =)
9 Nisan 2013
"Mutlu yıllar Nisa. Mutlu yıllar Nisa. Mutlu yıllar, mutlu yıllar ,mutlu yıllar Nisaaa."
"Hadi hayatım bir dilek tut ve mumlara üfle "
"İstediğim her dileği tutabilirim "
"Elbette, hadi üfle"
#18 yaşıma basacağım gün arkadaşlarımla Dubai'de doğum günümü kutlamak istiyorum. 18 yaşımdan sonra Dubai'de yaşıyor olmak istiyorum.#
Dileğimi diledikten sonra mumlara kuvvetlice üfledim.Herkes alkışlamaya başladı. O kadar çok alkışlıyor ki ellerinin kıpkırmızı kaldığına eminim.Evet,şu an 17. yaşıma giriş yapmış bulunuyorum.Mumlarımıda üflediğime göre artık 17 yaşındayım.Hayırlı uğurlu olsun.Mumlardan kırmızı olanı da çok beğendim. Pastamı keserken onu alıp, saklayacağım.Her yıl doğum günümde bir mum saklarım.Bana uğur getirdiğini düşünürüm.Umarım ninem yine geçen sene aldığı -bir elimin yarısı anca kaplayan ,renkli üstünde beyaz üçgenler olan (yuvarlak olsaydı belki severdim)-fiyonklu tokalardan almaz umarım.Bir çok rengi var.Yeşil, kırmızı,sarı,mor ve pembe.Hediyelere çok değer veririm. Benim için önemlidir.Birinci sınıf kalemim bile hala dolabımda duruyor. Ben farklı bir şeyler olsun istedikçe ninem her yıl aynı hediyeden alır.Bu can sıkıcı.Artık koleksiyon yapmaya başladım.Hep aynı hediye. Yalnızca renkleri farklı olur.Bu yüzden yeni bir hediye almasını istiyorum.Normalde her zaman ilk olarak babamın hediyesini açarım.Gayet güzel hediyeler alır. Merakıma yenik düşüp bu sefer elime ilk ninemin hediyesini aldım.Yine küçük bir kutu.Yine aynı jelatin.Yine kırmızı bantlarla yapılmış minik bir kalp.Vee açıyorum.Harika.Yine kadife kutu içinde fiyonklu toka.Mükemmel.Bu sefer mavi.Sıradaki ne renk olacak merak ediyorum.Sesimin sevinmiş çıkmasına gayret ederek konuşmaya başladım.
"Teşekkürler nine.Bunu diğerlerinin yanına koyayım."
Gözlerimi devirerek merdivenleri çıkmaya başladım.Evimiz normal evlere göre büyük.Üst katta benim odam ,ikizlerin odası , yatak odası,lavabo ve banyo olmak üzere beş oda bir de salon var. Merdivenlerin hemen sağında ikizlerin odası var. İkizlerin odasının sağında ise banyo.Banyonun ve ikizlerin odasının karşısında gerçekten büyük bir yatak odası var.Hemen sağında ise lavabo.Benim odam mı? Benim odam evdeki büyük odalardan birisinde. Merdivenlerden çıkınca tam karşıda benim odam var. Gerçekten büyük bir odam var. Alt katta ise mutfak,oturma odası, misafir odası ve ninemin odası var. Girişin yanında mutfak var. Mutfağın yanında ise oturma odası karşısında ise ninemin odası var. Sağda ise misafir odası var.Biraz karmaşık değil mi?Odama yavaş adımlarla girdim. Elimde de mavi fiyonk.Odadan girdiğinizde hemen sağınızda uç santim kadar kalınlıkta pembe-beyaz " hello kitty"li aynam var -tabi ki hediye-. Aynanın hemen önünde fotoğraflarım var. Kapının tam karşısında ise günümün yarısından çoğunu beraber geçirdiğimiz en yakınım olan yumuşacık yatağım var .Eyfel kulesi örtüsü hep aynıdır. Eyfel'i görmek istiyorum dediğim gün odamda her yer eyfel kuleli olmuştu. Eyfel kulesi yastık, eyfel kulesi örtü, eyfel kulesi tablolar , eyfel kulesi çizimler, kabartmalar...Ailemin üstüme çok düştüğünü söylediğimde insanlar her zaman benim yalnız büyüdüğümü , onların hep işleriyle ilgilendiklerini düşünürler. Bu kesinlikle yanlış.Ailem her zaman benim yanımda olmuştur. Bana hep destek oldularOnlar çizgiyi çok iyi tutturdular.Hiç şımarık birisi değilim.Annem ve babama olmaktan da son derece mutluyum.Neyse odama dönelim. Kabartmaların altında çalmayı ne kadar bilmesem de bir gitar asılı. Hediye diye saklıyorum. Pembe dolabım ve hemen yanında da fiyonk koleksiyonum için bölüm var.Odam daima menekşe kokar.10 yaş çocuk odası gibi değil mi ? Dubai'ye gidince her şeyimi en baştan kendi zevkime göre düzenleyeceğim.Elimdeki fiyonku diğerlerinin yanına yerleştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilek
Science FictionDoğum gününde dilediği dileğin gerçek olmasıyla bir şekilde yurt dışında yaşamaya başlayan Nisa, yeni bir hayata , yeni bir ülkeye, yeni bir eve,yeni bir dile ,yeni arkadaşlıklara ve bir çok yeni zorluğa alışmaya çalıyor. Acaba neler olacak ?Bu ilk...