Hati aku tgh berdebar ni. Aku tgh tunggu Renjun dkt pintu dewan.
Yup, aku terima tuk jadi partner renjun. Haechan pin tk sangka aku ade hati nk dtg majlis ni. Jadi rajin jap.
Majlis ni sempena hari ulang tahun sek ni dibina. Pergh hari jadi aku pon tk sambut ni kan pulak hari jadi sek, tabik.
Tadi Jennie dh jumpa partner dia, Taeyong. Aku tgk mesra jer dua org tu. Geng Haechan cuma renjun sorang jer ade partner. Yg lain? Tk dok. Tk lakulah tuu uhuk
"Karina" tegur seseorang. Aku pndng dia. Aku tersenyum smbil pndng dia dari atas smpi bwh. Dia pakai tuxedo hitam, rambut ikut gaya Taeyong Nct, pakai contact lenses warna grey.
(Bygkn renjun pakai mcm tu? Omgggg cair)
"Cantiknya awak mlm ni" aku tersenyum malu. "Awak pon hensem jugak" dia tersenyum manis. Guys, peti sejuk mana? Aku nk cair ni.
Dh lah main 'awak saya' hohhoho. "Karina, jom" dia tarik tgn aku and bawa ke taman sek blkg dewan.
Smpi jer kt sana. Dia terus tenung aku. "Karina, saya ade benda nk bagi tahu awak" muka dia srs skrg ni. Dia genggam tgn aku.
"Karina, sbnrnya saya dh lama sukakan awak sejak first day msk sek. Saya tahu awak ade rekod buruk dlm sek ni tapi bg saya itulah diri awak yg sbnr. Awak tk mcm yeoja lain." Terangnya
Dia pngng pipi aku. "Awak tk jahat tapi awak nakal. Sbb tu mata saya tk blh lps drpd awak. Bile awak langgar peraturan, saya nk jadi org yg tegur kslhn awak sbb saya nk awak notice saya" dia tersenyum.
"Makin awak langgar peraturan, makin perasaan saya terhadap awak bertambah." Aku dari tadi tk berhenti tersenyum. Pipi aku dh merah skrg ni.
"Karina Lee, sudi tk awak jadi girlfriend saya? Yg akan cintakan saya sentiasa?"
Aku tersenyum lalu aku cium bibir dia. Aku letakkn tgn atas bahu dia. Aku tahu dia terkejut tapi dia bls. Dia peluk pinggang aku erat.
Aku lpskn. "Saya sudi, klu org itu adalah awak" kata aku dan aku peluk dia.
"👏👏👏👏" Terdgr ade org tepuk tgn. 18 org kt situ. 17 namja, 1 yeoja. Yeoja tu Jennie lah, 17 namja tu termsk kwn kwn aku yg acah mcm Nct and termsk geng Haechan.
Ape yg mengejutkn ialah Taeyong peluk pinggang Jennie. Jennie pulak peluk pinggang Taeyong.
"Tahniah kpd Huang Renjun and Karina Kim! Wohoww!" Jerit Taeil. "Wowww!!" Jerit Jennie. Aku lpskn pelukan. Aku pon tepuk.
"Weh tk elok bercumbu dkt dlm sek" kata Ten. "Eyy diam ah kau" Yuta menyampuk. Yg lain semua tergelak.
"Weh, dgr cite bkn dorang jer jadi cp tapi Lee Taeyong and Jennie Kim pon jadi cp" kata Mark. Semua pndng dorang.
"Smpi hati kau tk nk bg tahu aku ann" aku acah merajuk dgn jennie. "Alooo jgnlah merajuk. Aku dh cp ngan dia selama 3 bln. Nk bg tahu tapi takut jatuh saham." Aku jeling dia.
Aku memuncungkn bibir dan memeluk tubuh. Semua gelak. Renjun bg back hug pada aku. Dgn serta merta aku tersenyum.
"Elehh suka pulak dia yeee" usik Haechan. Aku dan renjun tersenyum malu.
"Guys, bunga api dh nk mula" kata Winwin. Semua tunggu bunga api. Lps bape saat, satu per satu bunga api diletupkn.
"Woww!" Jerit Jungwoo. "So what?! We Hot We Young!" Lucas menanyi. "Lawanya" Kata Chenle. Semua fokus pada bunga api.
Aku pndng renjun kt sblh aku. Dia perasan aku pndng dia so dia pndng blk. Dia cium dahi aku. Aku letakkn kepala atas bahu dia.
Hrp hrp hubungan kekal selamanya
•THE END•
Akhirnya cite dh hbs. Sorry klu cite tk best, hambar and ending ke laut. Biaselah saya mana pndi buat ending. Sokay aslkn cuba, right? Saya nk ucapkn terima kasih byk byk pada readers yg vote and comments. Rase terharu time tu. Baiklah tu je, kita jumpa lagi pada lebaran yg akan dtg.
Once again
🖤Thank You🖤
YOU ARE READING
JUNIOR | Renjun Nct
Fanfiction[ completed ] ❝ Saranghae noona! ❞ Start: 1/09/2018 End: 9/09/2018 ✴: 100% my idea ☣: Don't copy!