8

502 51 22
                                    

Donghyuck, hazırlanmış ve Han Nehri'ne gitmek için otobüse binmişti. Mark'la Han Nehri turunun eğlenceli olma ihtimalini gözden geçiriyordu.

Onun sırasına sürekli çikolatalı süt koyması Donghyuck'un ona ısınmasına sebep olmuştu. Mark Lee her zamanki gibi okuldaki herkesin gözdesi, zeki ve popüler çocuktu.  Donghyuck bu tiplerle anlaşmaz, anlaşamazdı. En yakın örnek şeytan -Donghyuck'a göre- Jaemin'di. Ama Mark genelin aksine iyi ve eğlenceli biriydi ona göre.

Donghyuck nehrin ilerisindeki durakta inip bir süre yürüdü. Mark'a saat üçte büfelerin olduğu yere gelmesini söylemişti. Saat üç buçuk olduğu için onun geldiğini düşündü Donghyuck.

Etrafına biraz bakınınca bir bankta sessizce oturup çevreyi izleyen Mark'ı görmüştü. Hızla onun yanına gitti.

"Hey, Mark Hyung!" Mark onu görünce hızla ayağa kalktı yanında biten Donghyuck'a gülümseyip elini sıkmak için ona uzattı. "Selam, Hyuck."

Donghyuck pek bir yılışık biri olduğu için el sıkmayı garip karşılamış ama bozuntuya vermeden elini sıkmıştı büyüğünün.

"Geç kaldım kusura bakma. Keşke ben gelmeden gezmeye başlasaydın."

Mark, Donghyuck'a gülümsedi. "Sen olmadan zevki çıkmaz diye düşündüm."

°•°•°

lee_m: Hayatımda hiç bu kadar eğlenmemiştim
Cidden
Teşekkür ederim Hyuck-ah

hyucck: Oh ne demek
Benim için zevkti Bay Lee :D

lee_m: :')
Ama cidden seninle yüzyüze sohbet etmek epey eğlenceli
Ayrıca rameni üstüne dökmen daha da eğlenceliydi jxnsidbe

hyucck: Lan geç dalganı tabii
Orada benim için endişelenirken bu kadar eğlenmiyordun Markı Li

lee_m: Sadece, bilirsin
Yanabilirdin
Ramen sıcaktır

hyucck: Muhtemelen şu an senin yanakların da sıcak?

Görüldü 19.37✓✓




Umarım bölümü seversiniz.

Mutlu günler~

Evet okul var ve buna rağmen bunu diyorum.



SUN/MarkHyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin