16

419 45 22
                                    


  Donghyuck, son ders zili çaldığında, hızla kendinden bir üst kattaki sınıfta olan Mark'ın sınıfının kapısının önüne koştu.

   Donghyuck, öğrencilerin henüz çıkmaya başladığı sınıftan bir çocukla konuşarak çıkan Mark'ı görür görmez karşısına dikilmişti. Mark onu fark edince gözleri kocaman açıldı. Donghyuck, onun şaşkınlığını anlatmasına fırsat vermeden kolundan tuttuğu gibi koridorun sonundaki erkekler tuvaletine götürdü.

"Sana inanamıyorum Mark! Cidden nasıl tepkisiz kalabilirsin?" Boş olan erkekler tuvaletinde Donghyuck'un kırıldığı belli olmasına rağmen güçlü çıkan sesi yankılanmıştı. Kırılmış ve kızmıştı. Mark ile bir şeyleri halletmek istiyordu. Onu delirten şey ise belirsiz ilişkileriydi. Belirsizlikti.

  Mark artık bir şeyler yapması gerektiğinin farkındaydı. Sürekli bunun hakkında düşünmüştü ama çekindiğinden hiçbir şey yapamayıp karşısındakini kırmıştı. İlk konuşmaya başladıkları zamanlardaki cesareti aşık olunca gitmiş gibiydi.

  Mark bunun kötü sonuçlar doğurmasını istemedi. Karşısında iki metre ötede duran Donghyuck'a doğru bir adım attı. Hemen sonra bir adım daha, bir adım daha...

  Donghyuck'un dibine kadar girdi. Ondan uzun olan boyu yüzünden dudakları Donghyuck'un burnunun hizasındaydı. Sadece birkaç santim vardı. "Özür dilerim." Keskin bir şekilde bunu dedikten sonra hızla kafasını eğip küçük olanın dudaklarına bir buse kondurdu.

  Donghyuck ne olduğunu anlayamamış, olduğu yerde kalakalmıştı. Mark ise bu sefer geriye doğru bir adım atıp aralarındaki mesafeyı açmıştı. Donghyuck'un tepkisini merak ediyordu ama o ilk yarım dakika sessiz kaldı.

"Bu da neydi Mark Lee?" Sonunda donmuş ifadesini bozmadan ağzından sessizce bu kelimeler çıkmıştı Donghyuck'un. Bu sorusundan hemen sonra Mark'ın cevap vermesine izin vermeden ifadesini değiştirmiş ve daha yüksek tonda konuşmaya başlamıştı. "Cidden, bir anda bu öpücük de neydi?! Ben o kadar peşinde dolandım ama sadece seni tuvalete çekmem mi gerekiyordu?" Bunu sitemle söylemişti ama içten içe, Mark'ın onu daha demin öpmüş olmasının gerçekliğine seviniyordu.


Çok geç kaldığımı biliyorum, üzgünüm. Umarım sevmişsinizdir. İçime sinmedi pek💜🐰 -yazım hatam varsa söyleyin aq-

Sınav haftasına girdik pardon o bana girdi
Ben de göt gibi kaldım bu aralar :'(


 

SUN/MarkHyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin