11

437 45 23
                                    

  Mark okuluna iki mahallede uzakta olan evinden çıkmış, Donghyuck'un dediği parka yürüyordu. Daha doğrusu koşuyordu. Onunla buluşma imkanı bulmuşken zaman kaybedemezdi.

Parka geldiği zaman bir bankta oturmuş çikolatalı süt içen Donghyuck'u fark etmişti.

"Hey, Donghyuck-ah!" Adını duymasıyla kafasını kaldıran Donghyuck, ona doğru gelen Mark'a tebessüm etmişti. Mark da hemen yanına oturmuştu. "Naber?" Donghyuck bağdaş kurmuş, yanındaki Mark'a dönerek sormuştu.

"İyi, sen?" Mark cevap verirken tıpkı Donghyuck gibi bağdaş kurup yan döndü. "İyilik..." Elindeki çikolatalı sütten bir yudum aldı ve devam etti. "...Beni Renjun'la sevgili sanman kadar saçma bir şey duymamıştım"

Donghyuck gülerken Mark utandığı için kızarmıştı. "Ama nereden bilebilirim? Çok yakındınız." Dediklerinden sonra Donghyuck'un bakışlarının imalı bir hâl aldığını fark etmişti. Hemen toparlamaya çalıştı. "Yani yakın olun da ne bileyim. Öyle yanlış anlaşıldığından şey oldu."

Düzgünce cümle bile kuramayan Mark'a Donghyuck kahkahayı basmıştı. Mark'ın iyice utandığını görünce gülmemek için kendini tutmaya başladı. Mark da konuyu değiştirmeye çalışıyordu. "Eee, gene çikolatalı süt mü içiyorsun?" Donghyuck başıyla onayladı.

"Sen de içmek ister misin?" Mark'ın sevmediğini bilmesine rağmen sormuştu. Mark kafasını iki yana sallayıp onu reddedince Donghyuck ısrar etmişti. "Ya ama bak biraz iç, sevmemen imkânsız."

Mark çikolatalı süt sevmese bile bir yudum içmekten rahatsız olmazdı. Donghyuck'un elindeki çikolatalı sütü alıp bir yudum içti. Elindeki sütü geri uzatırken suratını hafifçe buruşturdu. "Tadı hâlâ harika değil." Donghyuck'un suratı siniri bozulmuş bir ifade almıştı ama sonra hemen suratını düzeltip hafifçe sırıtmıştı.

Bu gülüşe anlam veremeyen Mark kaşlarını kaldırmış anlamak istercesine ona bakıyordu. Donghyuck çikolatalı sütten bir yudum alıp içti. "Bir de şöyle tadına bak." Mark'ın sormasına fırsat vermeden dudaklarını onun dudaklarına kapamıştı.

Çok değil, bir kaç saniye Mark'ın alt dudağında oyalanıp geri çekildi. O esanada hiçbir şey yapamayıp kalakalmış olan Mark en sonunda konuşabilmek için ağzını açmıştı. "Bunun tadı daha güzeldi."

Çikolatalı sütün tadından çok sevdi Donghyuck'un yumuşak dudaklarının tadını.


Ay valla artık dayanamadım, gece gece Markhyuck moment izleyince de şey ettim işte..
Öpüştürdüm

Hatam varsa kusura bakmayın, sizi seviyorum❤💜💙

SUN/MarkHyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin