1.Bölüm

34 5 1
                                    

Sihir okuluna hoşgeldiniz burası sizin en derindeki sihirini bulabilirsin.Merhaba ben Ayça bu sihir okuluna katılma istiyorum.Peki yaşınız kaçtı diye sordu ve bende benim yaşım 16 sihir okulunda cidden sihir yapılıyor mu diye sordum ve cevabı evetti içeri girdem çoğu insan sihir yapıyor du bende hemen sihir yapmayı öğrenmek istiğiyorum dedim içimden öğretmenin yanına gittim ve ne zaman sihir yapmayı öğrenicem dedim.O da bir hafta kalmaz öğrenirsin dedi ben çok mutlu oldum ve hemen derse başlamak istediğimi söyledim ve başladım...

Evde yatağımdan kalkıp sihir okuluna gitmeye can atıyordum.Kahvaltımı yapım acelece okula gittim.Ve hemen kapıdan içeri girdim ve ders başlamıştı.Sihir yapabiliyordum ama çok az.(yaklaşık %5 falan yapıyorum sihiri)ve dışarı çıkıp hemen bazı kişilerle arkadaş olmaya çalıştım bazıları beni dışladı bazıları ise benle arkadaş olmaya can atıyordu.Ve ben yine eve gitmiştim annem ise bana o kadar güzel bir hediye almıştıki yemeğimi yemeği unuttum annem bana yeni bir telefon almıştı ve bu telefonu istiyorsan sihir okulunu bırakman gerek...

Ve yeni bir sabahtı annemin söylediği şeyi düşünürken yeni telefona ihtiyacım olmadığını ve sihir okulunu bırakmayacağıma karar almıştım.Kahvaltıya gittim ve annem bana kararımı sordu , bense sihir okuluna devam edeceğimi söyledim ve annem birazcık şaşırdı bana sordu emin olup olmadığımı bense ben sihir okuluna devam edeceğim dedim ve kahvaltımı yapıp hemen sihir okuluna gittim.( Şimdi ise sihir'i %15 falan biliyorum ). Acaba doğru bir karar alıp almadığımı düşündüm.Ve ben sihir'i bırakmam dedim içimden ve ders bitmişti...

-1 SAAT SONRA- 

Ben eve gidip gitmeyeceğimi düşünürken eve gidip hemen ders yapıp test çözmem gerek olduğunu fark edip eve doğru gittim.Annem evde yoktu ve kapıyı kimse açamıyordu.Bende dışarıda bir şeyler içmek için geziyordum ve annemi gördüm sonra hemen yanına oturdum ve evin anahtarını istedim ve verdi eve gidip ilk önce birazcık test çözdüm sonra ise ödevlerimi yaptım.Birazcık  uyuyacaktım ki kapının zili çaldı ve kapıya koştum kapıda annem vardı...

Annem birkaç meyve ve sebze almıştı.Ve yemek hazırlayacaktı bende hemen odama gidip uyuyacaktım.

-5 SAAT SONRA- 

Annem yemeği hazırlamıştı.Hemen masaya koşup annemin nefis yemeğini yedim ve gece olmuştu.Herkes uykuya gitmiş ama tek ben uyanıktım birazcık telefonuma baktım ve mesaj geldi sihir okulundandı...

Sihir okuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin