Cara's pov
Dimineață. Oh, God , iar dimineță?
-Cara,trezirea! spune Louis,fratele meu.
- Sunt trează, boss!murmur eu după câteva înjurături
Numele meu este Cara . Cara Tomilnson. Am
19 ani. Stau cu fratele meu mai mare , Louis. Tata s-a despărțit de mama , fiindcă și-a găsit pe altcineva,pe scurt ,ne-a lăsat baltă. Mama nu vine decât de 2 ori pe an acasă. Ce pot spune? Câștiga bine,ca actriță la Hollywood. Azi e prima zi de facultate, o zi importantă pentru mine și Lou, am uitat să Menționez că e doar cu 10 minute mai mare ca mine,suntem gemeni.
Mă duc să îmi fac un Duș, am stat aproximativ 30 min în baie, dușul mă relaxează. Picăturile de apa au fost înlăturate de pe corpul meu când mi-am pus halatul de baie. Mi-am peiptănat părul blond , apoi m-am spălat pe față și Dinți . Am aplicat 3 picături de BB crem pe tenul meu alb . Puțin creion negru de ochi , ca să mi se scoată în evidență ochii albaștrii . Puțin rimel și umpic de lip butter. Era un machiaj natural ca de obicei.
Mama era foarte bogată,ca dovadă fiind camera mea, doar cu hainele mele. Am ales până la urmă o pereche de teneși converse de culoare albastră, o camasă de aceiași culoare de albastru ,transparentă și o pereche de skiny jeans albi .
Părul l-am prins într-o coadă lejeră. Eram gata , la fel și Louis care a făcut câte un sandwich. Am intrat in mașina lui Louis, un BMW negru superb . ...
Hei,guys! Uita-ți primul capitol , sper că e drăguț,vă pup
CITEȘTI
You?
Fanfiction. Ea, o fată bogată, dar totuși cu bunul simț și un suflet fragil , care pare rău și arogant dar nu e . .El ,băiatul rău , bogat ,fără nici o relație stabilă,o ,,relație'' de doar o noapte .