La oră s-a vorbit mai mult despre ordine interioară . Nu eram atentă deoarece încercam să ignor privirile arzătoare care îmi erau aruncate . Erau rânjete și șoapte gen ,, Bună fata!'' . OH , mulțumesc Domnului că Harry a făcut un gest gen ,,e a mea '' . După oră am plecat să mâncăm la cantină stăteam la masă cu Louis , Eleanor , Perrie și Zayn. Harry era la o masă cu niște băieți , Liam și Niall . Păreau cam Bad boys.
Harry se ridică în picioare și spune ,, De astăzi nimeni nu se atinge de cara , e a mea,doar a mea. ''. Eram furioasă,foarte furioasă. L-am luat de mână într-un colț și i-am zis :
- ești un -un bou! Un mare bou și o curvă masculină . Te urăsc ! Nici nu te cunosc și deja te urăsc ...
Am vrut să mai zic ceva dar Harry a întrerupt totul cu un sărut apăsat. Eram ceva gen ,,aww'' dar când am realizat ce s-a întâmplat i-am dat o palmă care a durut, Mai ales că l-am lovit cu sete. După am plecat șiroaie de lacrimi curgându-mi pe față. Iau liftul până în cameră , îmi dau jos tocurile și intru în cameră. Îmi dau jos totul de pe mine rămânând doar în lenjerie intimă, mi -am pus un plover lung și negru . Purtam pe dedesubt o pereche de colanți foarte scurți și apoi m-am demachiat și mi-am despletit părul .
M-am pus în pat și am început să plâng când o voce s-a auzit .
-cum îti permiți ,hăă? S-stai tu plângi ?
- ce ți se pare că fac, Harry?
- OH nu, nu suport să vad o fată plângând , îmi pare rău ...
- nu , tu nu ai nici o vină,doar că realizez că ușor -ușor mă îndrăgostesc de tine...
Harry's POV
Nu , nu pot să cred că se îndrăgostește de mine. Ea este diferită. E micuță , grațioasă,fină și delicată. E singura fata pe care o vreau pentru totdeauna nu doar pentru o noapte .
- Cara, Sper să mă crezi dar tu ... Tu ești singura fată pe care o vreau toată viață, nu doar o noapte . Ești lumina mea . Ești totul . Nu te cunosc foarte bine,dar te iubesc . Oricum ai fii ..
CITEȘTI
You?
Fanfiction. Ea, o fată bogată, dar totuși cu bunul simț și un suflet fragil , care pare rău și arogant dar nu e . .El ,băiatul rău , bogat ,fără nici o relație stabilă,o ,,relație'' de doar o noapte .