III.

17 0 0
                                    

Nu știam unde merg,ce fac ,unde sunt. Eram nervoasă pe Harry . Mă decid să merg înapoi în cameră, mai ales că mă cam pierdusem . Ajung în fața camerei . Oftez și deschid după ușa . Harry . Și o blondă? OH , god . Îi voi oprii . Nu sunt geloasă,cred.

Intru în baie și mă fac că nu am auzit nimic , intru pur și simplu .

- puteai să bați ! zice Harry

- Tu ,afară,acum! Le întrerup partida, blonda mdispărând instsntaneu .

După ce trânștete ușa după ea . Harry Începe:

- Ce naiba? Ești penală. D-du-te drac'

Îl intrerup:

- Cum îmi permit? Uite așa ușor. Știi ceva? Chiar ești o curvă masculină. Te credeam de treabă ,dar nu ești . Ești genul care vrea doar sex . Atât!

Intru zgomotos în baie dar nu înainte de a-mi lua pijamaua.

Fac un Duș și îmi pun ,, pijamaua'' care era doar un tricou bărbătesc ,care îmi venea ca o rochie , și o pereche de chiloți. Dacă aș fi știut că stau cu un băiat în camera nu aș mai fi optat pentru acea ținută.

Mai petrec 5 minute demachindu -mă. Ies din baie.

Harry mă oprește .

-Ce vrei? Spun eu

- cara, vreau doar o chestie. Să mă cunoști . Doar o șansă.

- Harry, nu știu . Voi vedea . Noapte bună!

- Okay, noapte bună!

Cred că nu știu de ce îl plăceam dar nu imi dădeam seama.

Hei guys! Uite și al treilea capitol ,va pup ne vedem curând! :3

You?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum