II

17 0 0
                                    

În mașina am mâncat sandwichul făcut de al meu frate. Am ajuns în cam 2 ore la faculatate. Mă dau jos din mașină împreună cu Louis . Merg cu Louis în locul unde erau adunați majoritatea studenților.

Toți se uitau la noi parcă eram iubiți ,dar după au realizat că suntem frați mai ales că făcuseră prezența.

După ce Louis a aflat că va împărți camera cu o fată , Eleanor , parcă , am fost chemată în față. Mă rugam să stau cu o fată în cameră , dar ca de obicei norocul nu e de partea mea . Am înțeles că o să stau cu in băiat , Harry . Înjuram în minte . Când pornesc către cameră cu tot cu bagaje toți băieții și cocolarii mă fluierat și ziceau ceva gen ,, Și frumoasă,și bună,și despteaptă'' . Urăsc să fiu fluierată sau alea-alea.

Ajung în camera cu nr . 69. Cam perversă ,ce pot spune. Intru in cameră , se simțea un miros puternic de Țigară. În rest camera era în regulă . Din baie iese un băiat creț care era doar în o pereche de blugi mulați și negri ,care lăsau o parte din boxeri la vedere.

Avea tatuaje , god iubesc băieții cu tatuaje. Ce tot zic? Nu o să îmi placă de acest băiat , nici nu îl cunosc.

-tu trebuie să fie Harry ?spun eu cam intimidată

- Da, Harry. Harry Styles. Spune-mi Hazza.

- Okay , Hazza. Eu sunt Cara . Cara Tomilinson . Îmi pare bine ,cred.

- Cara, sunt sigură că o să -ți pară, vei pica ușor. Spune el cu un rânjet pe față pe față

Deși mă enervasem nu pot să nu-i observ ochii de un verde foarte frumos și dinții albi . Părul creț .

- Poftim? Pufnesc eu . Dacă tu crezi că sunt genul ălă de târfă de înșeli. Ai cam m-mu

El mă întrerupe .

- Adică ești virgină sau ce naiba?râde el

- Nu ,nu sunt. Dar tu cu singuranță ești o curvă masculină,după cum se vede.

- Știi ce? Nu îți permit sub nici o formă să mă faci așa.

- Aaa, nu? Perfect. Atunci uite, nu te cunosc decât de 5 minute ,dar ești cea mai mare curvă masculină văzută vreodată. apoi fac acel gest superb cu arătătorul .

- Okay. Eu sunt o curvă masculină . Dar tu ești o târfă, cea mai mare târfă. apoi iar apare acel rânjet subtil

Atunci îi dau un picior în monștenitor. Spunându-i :

- și uite că până și ,,cea mai mare târfă'' câștigă în fața ta.

- ai un tupeu penal .

Mă ia de mână și o ține strâns . Încearcă să îmi dea tricoul jos . Țip la el :

- Oprește-te ,obsedatule !

- Eu am plătit e rândul tău !

Atunci umpluse paharul, și eu la fel , l-am scuipat drept între ochii . Mi-a dat drumul . Atunci am plecat trântind ușa.

You?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum