Karakter Tanıtımı.

20 1 0
                                    

ALLEBLE'IN 12 KADİM MUHAFIZI. (GLIMPSE SAVAŞÇILARI).

Katniss; Hırslı ve iki kılıcı birden kullanabilen tek bayan Glimpse Savaşçısı.

Acsriot; Glimpse Savaşçısı. Başkalarının haklarını sormayı kendine adet edinmiş.

Bolt Ve Nock; İkiz Glimpse Savaşçıları. Keskin nişancılar.

Eleazar; Glimpse SavaşçısıAlleble ajanı ve krallık bilgilerinde tecrübeli. 

Farix; Hiç bir zaman zırh giymeyen Glimpse Savaşçısı.

Kaliam; Glimpse Savaçısı. Rehber , kılavuz olarakta bilinir.

Mallik; Glimpse Savaşçısı. İri ve savaş tokmağı kullanabilir. 

Matthias; Hırslı bir Glimpse Savaşçısı.

Tal; Mücadeleyi seven bir Glimpse Savaşçısı.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kaptan Valithor; Alleble'nin koruyucusu ve Kadim muhafızlarının kaptanıdır.

Kindle; Glimpse ccephanelik muhafızı. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PARAGORY MUHAFIZLARI

Finnick; Paragor'un tarafında olmasına rağmen Katniss'e aşık olacaktır. Çok güçlü bir savaşçıdır.

Castiel.

Jason.

Jaymi.

Seal.

Pam.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

SOYLU KİŞİLER.

Kral Eliam; Alleble kralı. Paragor tarafında öldürülmüştür. Ama ruhu Allable krallığındadır. Ve muhafızlara yol gösterir.

Kral Ravelle; Mithegard'ın kralı. 

Lord Rucifel; Paragor'un yüzbaşısı.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fiziksel Özellikleri;

Katniss;  Orta boylu kahverengi saçlı bir kızdır. Bir bayan olmasına rağmen bütün erkekleri talimlerde malup etmiştir , Mallik hariç.

Acsriot;  Kılıcı çok iyi kullanır. Uzun boylu esmer bir savaşçıdır. 

Bolt Ve Nock; Keskin nişancılardır. Tal ve Matthias'la hep ok atma konusunda iddalaşırlar ve hep Bolt Ve Nock kazanır. Uzun boylu kızıl saçlı savaşçılardır.

Eleazar; Bir savaşa girileceği zaman planları genellikle o yapar. Ama Kaliam  hep karşı çıkar ve buda aralarında kavga çıkmasına neden olur. Her Glimpse savaşçısı gibi kaslı ve uzun boyludur.

Farix; Zırh giymeyen bir savaşçıdır Silahta kulllanmaz çünkü kendisi bir silahtır. Sarışın uzun böylu ve Katniss'ın değişiyle "Kaslı"dır. 

Kaliam; O olmadan hiç bir plan yapılmaz o kılavuz gibidir. Aynı Eleazar gibi. Uzun boylu cüsseli bir savaşçıdır.

Mallik; Diğer Savaşçlardan daha yapılı ve daha güçlüdür. Tokmağı ile tozu dumana katar. 

Matthias; Çok iddalı bir savaşçıdır Kendini övmeyi sever. Kaslı bir savaşçıdır.

Tal; Bolt Ve Nock'la iddalaşır. Ve sonuç olarak kaybeder.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 31, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SAKLI GEÇİT'İN TAHT SAVAŞLARI.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin