Part 1 ♡

28 1 0
                                    

Gebroken, achtergelaten,  depressief…

starend naar mezelf in de spiegel bekeek ik m’n roden ogen goed. “Waarom? waarom ben je er vandoor gegaan met een ander..? je gaf me hoop” snikte ik.

al gauw waste ik mijn gezicht en trok mijn pyjama aan. plotseling ging mijn deur open en daar stond mijn stiefvader met een riem.

“waar is je loon van vandaag?” Trillend gaf ik hem het geld en richtte me naar de grond. vies vuil werk wat ik moet doen als een slaaf voor elke man..

Mijn moeder ? ze liet het de eerste x gewoon toe en stond er zelf bij..  

Als ik deze duivel niet gehoorzaam zal hij zoals gezegd ook mijn zusje verkrachten en betasten. elke x wanneer  ik deze twee woorden hoor barst ik uit in tranen…

Flashback;

“MAMAAAA HELP LAAT HEM ME NIET AANRAKEN” schreeuwend en huilend sloeg en schopte ik hem van me af… Een lustige stiefvader die op me lag. zonder medelijden trok hij mijn kleding uit.  O'Nee… Niet wat ik denk he ?

Mijn moeder stond zonder een medelijden bij de deur met 2 handen over elkaar te lachen.

Met zijn vieze handen hield hij een doekje met vies spul voor me mond en neus dat naar paracetamols rook..  Mijn ogen sloten dicht, alles was zwart voor me ogen

Rustig opende ik mijn ogen en schrok van wat ik zag.. Bloed ik ? dat dat betekent dat ik ontmaagd ben? ik heb mijn eer verloren.. Ya Allah wat is dit ?

huilend probeerde ik overeind te komen.

Ik zal mijn moeder nooit vergeven voor dit..

Einde Flashback.

Ik werd even uit mijn gedachten gehaald door m’n stiefvader. “ Ga je klaarmaken je hebt nog een klant”. hij gooide een tas naar me en vertrok. Met een zucht gooide ik alle spullen die in de tas zaten op mijn bed. Het was een zwarte chique jurk met zwarte hakken eronder, en mooie sieraden. zuchtend stapte ik de douche in, maakte me op en deed als laatst geur van armani op.

jullie vragen je vast af waar het allemaal plaats vindt ?

De klant komt me altijd ophalen om naar een hotel te gaan, echt vies en smerig..

Al gauw zag ik een witte audi voor de deur, gauw stapte ik in..

de klant was een mooie man die er netjes uit zag.

Hij gaf een knik en reed hard het straatje uit. onderweg spraken we geen woord uit wat meestal wel de bedoeling is tijdens zo’n avontuur. vreemd..

aangekomen in het hotel boekte hij een kamer en zo liepen we de lift in. Hij scande me van top tot teen..
aangekomen in de hotelkamer keek ik een beetje rond. “Ik ga fff me kleren omwisselen” zei hij met een scherpe blik.

ik nam plaats op het bed en begon zacht te snikken.. “papa, waar ben je ? waarom heb je me zo achtergelaten.. Elke dag moet ik dit vies werkje doen om me zusje te beschermen aangezien mijn wereld toch al kapot is na die nacht..”

Ik voelde een hand op mn schouder waar ik van schrok, huh?..

~
Sorry voor het korte deel dames,
Reageer in de comments wat jullie ervan vinden ♡

Dark Tears'..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu