Wat is een zeemeermin/zeemeerman?
Een zeemeermin of meermin is een mythisch wezen, met het bovenlichaam van een vrouw en in plaats van benen een vissenstaart. Haar mannelijke tegenpool, die veel minder voorkomt, is de zeemeerman.LET OP!
Als je niet kan zwemmen raad ik je deze transformatie NIET aan!
Want zodra je eenmaal veranderd bent kan je niet meer terug!
De kleine zeemeermin was een sprookje en dus totaal niet realistisch.Dan nu: hoe word je een zeemeermin of voor de mannen, een zeemeerman?
Als eerste is het belangrijk om te weten dat er twee soorten bestaan.
De goede
En de slechte
Ik ga er vanuit dat iedereen hier een goede zeemeermin/man wil worden. En dan is het van uiterste belang dat je deze instructies eerst goed doorleest voordat je ze uitvoert. En als je ze uitvoert moet je ze ook perféct uitvoeren.We beginnen met het (eet)gedrag van de zeemeermin, vervolgens met onderwater ademen en tot slot de verandering van het uiterlijk.
Wat moet je eten?
Eet vooral zeevruchten, waterplanten en waterdieren. Zorg ook dat je veel fructose binnen krijgt. (Hierover straks meer)Wat moet je drinken?
WATER....alleen water!Hoe moet je je gedragen
1. Vloek, scheld en beledig niets/ niemand
2. Ga op zangles en zing elke dag een lied!
Zeemeerminnen/mannen staan bekend om hun aantrekkelijkheid en mooi zingen is nou eenmaal aantrekkelijk
3. Zorg dus ook goed voor jezelf en je uiterlijk
4. Wees schuw, zeemeerminnen en zeemeermannen zijn niet de beste vrienden van de mens. Je wil niet weten wat mensen doen als ze een echte zeemeermin/man zien.Dit brengt ons naar het volgende punt. Je moet bereid zijn om al je sociale contacten in te ruilen voor het zeeleven. Ben je daar niet toe in staat dan mag je hier niet aan beginnen!
Onder water overleven
Er zijn verschillende manieren waarop je onder water kan overleven.
Maar hoe gaat het jou lukken?
Nee deze methode maakt geen gebruik van snorkels of zuurstoftanks.
Door deze methode zal je minder zuurstof nodig hebben.
Je zou minstens achttien minuten compleet zonder kunnen en met een beetje training nog langer.Wat moet je hiervoor doen?
1. Zorg dat je héél veel fructose binnen krijgt, maar weinig tot geen glucose.Wat is fructose?
Fructose is een enkelvoudige suiker (monosaccharide). Fructose komt onder andere voor in fruit en wordt ook wel vruchtensuiker of fruitsuiker genoemd. Voedselfabrikanten gebruiken het als zoetstof in bijvoorbeeld koek, snoep en frisdrank.Aangezien in de bovenstaande dingen ook vaak glucose zit kan je het beste fructose laten inspuiten bij de dokter.
Dit werkt als volgt:
normaal krijg je energie door glucose te verbranden.
Als er geen zuurstof is, moeten cellen veel meer glucose verbruiken om dezelfde hoeveelheid energie op te wekken, waarbij ook melkzuur vrijkomt. Te veel melkzuur is dodelijk voor cellen.En hier komt de grote truc!
Naakte molratten die verbranden geen glucose maar fructose. En bij de verbranding van fructose komt geen melkzuur vrij en krijgen de cellen geen schade.
En wat naakte molratten kunnen kunnen wij ook.
2. Nadat je genoeg fructose binnen hebt gekregen en niet genoeg glucose gaat je lichaam als het goed is vanzelf fructose in plaats van glucose verbranden en kan je dus langer zonder zuurstof zonder dat het schade toebrengt aan je lichaam.
3. Oefen hier elke dag mee en probeer steeds je grens wat te verstellen. Misschien kan je over een week wel twee uur zonder zuurstof!Het uiterlijk
Het uiterlijk van de zeemeermin/man is niet niks. Want hoe kom je nou opeens aan zo'n staart?Het is een vrij pijnlijk proces.
Het stappenplan:
1. Koop of zoek een grote vissenstaart. Zorg wel dat de staart precies jouw maat is. Je wil immers geen klein staartje of een veel te grote.
2. Zoek/maak/koop als je een vrouw bent ook een schelpen-bh.
3. Zorg dat je alvast dicht bij water zit.
4. Laat je onderlichaam amputeren tot en met je heupen.
5. Naai de staart van de vis die je uitgekozen hebt in stap 1, vast aan je eigen lichaam.
6. Ga in het water liggen en geef het voldoende rust om te helen en aan elkaar te groeien.
7. Als je alle stappen goed gevolgd hebt dan ben je nu een echte zeemeermin/man!Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan hier!
JE LEEST
Hoe word je een...
FantasíaDankzij dit boek kan je binnenkort elke transformatie ondergaan die je maar wil! Niks je bent een man of een vrouw! Nee nee! Sommigen zijn gewoon eenhoorns! Dit boek helpt je in het veranderen naar een Eenhoorn Vampier Weerwolf Heks Zeemeermin EN...