minstudio:
Minik civciv ağlıyor numarası yaparak istediklerini aldırmayı öğrenmiş... Bu ilk seferimiz değil ama son olmalı...
9,362 beğenme,
3,496 yorumun tümünü görüntüle•••
kimnjoon: Kim Taehyung'un her akşam masal niyetine bunları öğrettiğinden oldukça eminim..
↪️daegunaega: Biz sadece aydaki tavşanlar hakkında konuşup uyuyoruz, tamam mı????KIMSEOKJIN: Gittikçe güzel bir kız olmaya başlıyor.
↪️minstudio: O hep öyleydi!!baekhyun: Haftaya gelip kızarmış tavuk yiyerek en sevdiğin amcaları çekiştirebiliriz Miyeonnie💛
↪️oohsehun: Benim favorim kesinlikle sensin❤️
↪️minstudio: Yılışık ergen!wangjiaer: pıtı pıtııııııı🐾 Yeğenime istediği her şeyi almak için yarından itibaren oradayım!!!!!!!!
↪️minstudio: Çin'e gideli daha iki gün olmadı mı?
↪️wangjiaer: Özlüyorum 😭😭jjjeon: Hyung, belki de işin çıktığı zamanlar bakıcısı olarak Taehyung'u seçmemelisin...
↪️kikihyun: Mesela ben işten rahatlıkla kaçabilirim?
↪️apinkbomi: Mesela bazen bizim de özlediğimizi unutmayıp arada kapımızı çalabilirsin????parkhynsik: Neredeyse beş yaşında. Ailen oldukça geniş Min Yoongi.
↪️jjjeon: Amcaları her zaman destek olmak için yanında, giysisi, yemeği eksiksiz bizim tarafımızdan karşılanıyor. Yani endişelenmenize gerek yok, Bay Park.
↪️ parkhynsik: Onun iki babası olduğunu unutuyorsun.
↪️minstudio: Benim unutmadığım kesin.parkjimin, bu gönderiyi beğendi.
minstudio, parkjimin'i takip etmek istiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
forgive me daughter ✓
Historia Corta• insta text, married couple, social media au YOONMIN / NAMKOOK / VHOPE