1.4

2.7K 217 73
                                    

GÜNDEM BAŞLIKLARI:
KIM NAMJOON GANGNAM'DA GÖRÜNTÜLENDİ!

Geçtiğimiz haftalarda büyük değişikliklerle gündeme oturan Moon Entertaiment, Kim Namjoon'un iki hafta önceki sosyal medyada paylaştığı gönderisiyle yeni albümlerin haberini verdi.

Henüz şirket içi değişiklikler dışarı sızmadığından kontrat sahibi sanatçılara dair sessizlik içerisinde. Yeni anlaşmalar ve eskilerin fesh edilmesiyle yakında bir bilgi sahibi olacağımıza eminiz.

Kim Namjoon, bugün tüm bu sessizliğin ortasına adeta bir bomba gibi düşerek, Gangnam'da görüntülendi. Şirketin resmi duyurusundan tanıdığımız üzere Park Jimin ile yakınlığı oldukça ses getirdi.

Haberin devamı için tıklayınız: htpp//::dailymagazine.com

11:32




•••

kimnjoon:
'Gangnam Street'

Merhabalar, ben Kim Namjoon

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhabalar, ben Kim Namjoon.

Moon Ent. kurucularından biri olarak anılsam da işim müzik yapmak, şirketin geri kalan onay ve idari işleriyle ilgilenen birçok görevlimiz var. Gangnam'da genellikle müziklerin arkasındaki dahi adam Min Yoongi'nin bir dövme stüdyosu işlettiğinden eminim ki haberdarsınızdır. Kendisi evli, güzeller güzeli bir kızı da var. Min Park Jimin'in şirketimize katılımıyla büyük ses getirse de kendisi arkadaşım olduğu için değil, bir müzisyen olduğu için aramıza katılmayı kabul etti.

Şirket yakında sizlere bir tanıtım turu için röportaj hazırlayacak. Zaten yürürlükte olan bir düşüncemizdi, sanırım asılsız olayları bastırabilmek için bunu biraz hızlandırmak istedik. Editörlerin kötü bir amacı olduğunu düşünmüyorum, ki bunu gerçekten umuyorum, kendilerini heyecana kaptırarak benim evli biri olduğumu ve bir oğlan çocuğum olduğunu atlamış olmalılar. Yapılan saatlik röportajların ilk on dakikasından sonra sürekli eşim ve oğlum hakkında konuştuğumdan kesilen yerlerden haberdar olamıyorsunuz elbette :)

Lütfen şirketi bu konuda suçlamayın. Yang Yoseob şirket için en iyisine karar veriyor, birbirimize destek olarak sanatçılarımız için en iyisini elde etmeye çalışıyoruz. Asılsız haberleri dava etmek gibi gereksiz işlere bulaşmak istemiyorum, çocuğuma sarılarak eşimi öpeceğim dakikalardan çalıyorsunuz.

Ha, fotoğraf için teşekkürler @DailyMagazine

99,350 beğenme,
90,400 yorumun tümünü görüntüle

forgive me daughter ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin