sm bile chanbaek shipliyor bro mal mısın

676 33 42
                                    

Şimdi geçen gün biri bana şey yazmıştı, "Smtown neden gay coupledan prim kassın ki güney kore homofobik bir ülke." 


Bugün de azıcık bunun hakkında yazayım dedim. Uzun zamandır yb de atmıyorum ya. 


Bazen bana yazdığınız yorumlar acayip komik geliyor çünkü SeBaek'e, SeKai'ye fan servis diyen insanlar kendi çiftlerine sıra gelince SMtown neden fan servis yapsın ki diyor ve bu da kendinizle çelişmenize neden oluyor. 


Bu K-POP sektöründe 3 tane fan grubu var: Oppacılar, shipperlar ve arada kalanlar. Genelde oppacılar ve shipperlar daha çok ön plana çıkıyor normal olarak. İşte şirketler de üyeleri kimse ile yan yana getirmezse shipperların desteklerini kaybederler. Eğer ilişki açıklarlarsa, oppacıların desteğini kaybederler. Bu yüzden de, iki tarafı da memnun etmek için hem ilişkiyi açıklamıyorlar, hem de fan servis verip shipperları etraflarında topluyorlar. Bu bir tür taktik ve bunu anlayabilmek için çok da zeki olmaya gerek yok. Anlamayı boş verin, eğer okuma yazma biliyorsanız ve beyniniz var ise bu yazdıklarımı okur ve bana hak verirsiniz. 


Her neyse, şu ilk iki bölümü sildim çünkü gerçekten ağır konuşmuştum ve düşünmeden yazdığım şeylerdi. Zaten bunun için özrümü çoktan diledim. Bazı beyin fakirleri son bölümlere gelip yorum yapacağına ilk bölümleri kendi seviyelerinde görüp salak saçma yanıtlar veriyorlar hala, neyse. Çok fazla ilgilenmiyorum zaten. 


Sizden istediğim tek şey, biraz akıllı olmanız. Baekhyun'un Young mvsini izleyip mutlu olacağınıza gidip yorumlar da "neden chanyeol ile değil de başka biriyle yapıyorsun ya?" gibi şeyler yazarak onu üzmeyin. Taeyeon ile ilgili ilişki açıklamalarında shipperların ve bu iki idolün üzerine gitmeyin. Başka shiplerin instagram sayfalarındaki postlarına "ya gerçekten bunu mu shipliyorsun iğrenç", " adını bile ağzına almak istemiyorum bu shipin of yine karşıma çıktı bok gibi" gibi yorumlarda bulunmayın. "EXO-L, biz bir aileyiz, biz biriz!" dedikten sonra başka shipperlar veya oppacılara hakaret ederek kalplerini kırmayın. "Lgbt, saygı duy! Kendine ters düşen tercihlere hoşgörülü ol! Homofobik olma!" gibi storyler atıp, insanlara hoşgörülü olmalarını söyleyip sonrasında Chanyeol'ü Chen ile veya Kyungsoo ile (her neyse) shipleyen insanları görerek onlara karşı çıkma. Kendinle çelişme. Hoşgörülü ol. Çünkü kendinle çelişerek beni güldürmekten başka bir halta yaramıyorsun. 


Neyse, bu sefer kısa yazdım. Sonra görüşürüz. Umarım yazdıklarımı dikkate alırsınız. 

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ANTİ CHANBAEK VE KAISOO SHIPPERLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin