16.Τα καταφερα

116 20 8
                                    

<<Αγγελε σε παρακαλω. >>ψυθιριζω για να μην ακουστώ.

<<Έτσι μωρό μου. Να με παρακαλας θέλω >>μου λέει και με φιλάει κτητικά.

Αχ ας τον κοπανήσει κάποιος σας παρακαλω.

Ναι ναι. Πες μας κιόλας πως δεν σου αρέσει.

Φυσικά και δεν μου αρέσει.

Α ναι; Και τότε γιατί ανταποδίδεις στο φιλί του;

Εγώ φταίω που έχει ωραία χείλη;

Αλλά όχι.

Όχι έτσι.

Όχι ακομα.

Θέλω πρωτα να νιώσω ωραία για το σώμα μου και μετά αυτά.

Σταματάω το φιλί μας και τον σπρώχνω.

Ελάτε όμως που δεν κουνιέται.

<<Τι έγινε μωρό μου;>>ρωταει με το σεξυ του βλέμμα.

Πφφ..

Μ αρέσει που ρωτάει κιόλας.

<<Είσαι καλά παιδακι μου; Έρχεσαι στο σπίτι μου σε ρωτάω τι με θέλεις και μετά φευγεις. Μετα μου στέλνεις μήνυμα πως θα έρθεις να κοιμηθουμε μαζί και μου κάνεις αυτά; Με ποια λογική και με ποιο δικαίωμα;>>του ψυθιροφωναζω.

Εκείνος ξαφνικά απακρυνεται από πανω μου και το βλέμμα του γίνεται αδιάφορο.

<<Ναι όντως. Δεν έχει λογική. Ίσως καλυτερα να πηγαινω. >>λεει απόμακρα.

Όπα.

Τι έγινε τώρα;

Γιατί οπότε τον ρωτάω κάτι παιρνει αυτό το υφακι;

<<Δεν έχεις να πας πουθενα. Πρώτα θα μου πεις γιατί συμπεριφέρεσαι έτσι. >>σηκωνομαι πανω και στέκομαι ακριβώς μπροστά του.

<<Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Πως συμπεριφέρομαι δηλαδή;>>λεει πιο ήρεμα αυτή τη φορά και με πλησιαζει.

Ντειμ ιτ.

<Ετσι ακριβως. Μια μου συμπεριφέρεσαι αδιάφορα και μια.... Όχι και τόσο αδιάφορα. >>λεω και μου ξεφευγει ένα χαμόγελο.

<<Γιατί... Εγώ... >>παει να πει και βάζοντας το χέρι του στο μάγουλο μου.

<<Ναιιιι;>>τον παροτρυνω.

<<Πρέπει να πηγαινω >>λεει απότομα.

Απομακρυνεται από κοντά μου και φευγει.

Έτσι απλά.

Φακ.

Γιατί το κανει αυτο;

Why Don't You Trust Me? (WDYTM) #booksbooks2017 #eygrawards #FBC2017Where stories live. Discover now