Sabahın ilk ışıkları, kilisenin görkemli camlarından içeri süzülmüş, kilisenin içindeki kutsal suya yansıyarak küçük bir gökkuşağı oluşturmuştu. Rahip Jimin, sabahın ilk ışıklarıyla birlikte kilisenin içine girmiş, gökkuşağının yansıdığı kutsal suyla yüzünü yıkamıştı. Tanrı'nın mucizesi belki de bu gökkuşağında saklıydı?
Jimin, içeriye aniden giren büyük çantalı çocuk yüzünden korkuyla yerinden sıçradı. Büyük çantalı çocuk Rahip olan Jimin'i görmesiyle sevinmiş ve Jimin'in ayaklarına kapanarak yalvarmaya başlamıştı.
"Yüce Rahip, lütfen beni bu beladan kurtar. Yüce Tanrı'nın mucizelerinin beni de bulmasını sağla."
Jimin kendine, sabahın köründe yalvaran çocuğa şaşkınlıkla bakmıştı. Çocuğun kıyafetleri dağılmış, kıyafetlerinin ve çantasının üstünde yer yer boya lekeleri vardı. Jimin, ellerini gencin omzuna koydu.
"Yüce Tanrı ona inanan ve içtenlikle dua eden herkesin yardımcısı olur. Öncelikle kutsal suyla yüzünü yıka, ardından benimle dua et."
Genç, Jimin'in dediklerinin ardından hızla kalkmış ve o da yüzünü gökkuşağının yansıdığı kutsal suyla yıkamıştı.
Jimin, yüzünü yıkadıktan sonra elini kalbine koyan gence gülümseyerek bakmıştı.
"Öncelikle sorunlarını çözmek için çabalamalısın. Eğer sen sorununu çözemiyorsan, Tanrı sana yardımcı olmak için hep yanındadır. Şimdi söyle bana, senin sorununun nedir?"
Genç, kalbindeki elini sıkıca göğsüne bastırmıştı.
"Aşık olmak istiyorum Rahip."
"Korkarım sana bu konuda yardımcı olamam...?"
"Yoongi. Adım Min Yoongi."
"Sana yardımcı olamam Min Yoongi. Aşkı kendin bulmalısın."
Yoongi hızla çantasını açmış ve çizdiği resimleri Rahip'e göstermeye çalışmıştı.
"Boş Rahip, bu resimlerin hepsi boş. Ruhsuz. Bana sevgi lazım Rahip."
"İllaki sevgiyi hissetmen için bir insana ihtiyacın yok Yoongi. Sevgi sadece insana beslenmez. Tanrı'yı da sevebilirsin. "
"O zaman bana, beni sürekli zor durumda bırakan Tanrı'yı sevmeyi öğret Rahip."
Jimin kabul etmişti. Her gün sabahın ilk ışıklarında Yoongi'ye Tanrı'yı sevdirecekti. Fakat Yoongi'nin sevgisi Tanrı'ya değil, Jimin'e yönlenmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rahip ve Ressam | Yoonmin
Cerita PendekHissiz Ressam Yoongi, aşkı kendisine öğretmesi için her gün Rahip Jimin'in yanına, kiliseye gider.