,,Proboha vemte si pokoj!" naštval se Namjoon, čímž donutil Jungkooka, aby i s Jiminem, jehož chytil za zadek, odešel na jejich společný pokoj.
,,Sakra Joone, mohli jsme se dívat na porno z první ruky! Pff.." vztekal se Tae.
,,Kluci, co se to právě teď stalo?" zeptal se Hobi.
,,Věnuj se radši telce.. " povzdychl si Jin, sedící na polštáři, kvůli jeho předchozí akci s jeho přítelem.
^~^ MEZITÍM BITCHES ^~^
Kook hodil Jimina na postel, po čtyřech vlezl nad něj.
,,Máš, cos chtěl babe," ušklíbl se, sundavajíc mladšímu džíny i s boxerkami.
Přetočil Mina na břicho, a tak měl lepší výhled na jibooty. Nijak se s tím nepáral, jelikož byl opravdu hodně nadržený. Vysvlékl si všechny své spodní vrstvy, natáhl se pro lubrikant, jehož obsah vymáčkl do mladšího úzké dírky.
Jimin se zachvěl, tiše zasténal nad studeným krémem.
Hned na to do něj Jungkook začal přirážet. Oba dva se nemohli nabažit toho druhého.
Kook držel Mina za boky, šukal chlapce, jako by na tom závisel jeho život. Potichu mručel. Zamiloval se do něj, jeho těla, vzdychů, úzkého nitra, všeho.
Jimin si zas užíval, jak tvrdě si ho starší bral. Křečovitě držel prostěradlo, sténal na celou Asii.
,,J-Jungkookie, už.. " zmohl se jen, načež se udělal.
Chvíli po něm dosáhl svého vrcholu i Kook, díky tomu, že se mladšího stěny stáhly okolo jeho penisu.
Oba dva mohli říct, že toto byl jeden z jejich nejsilnějších orgasmů, jenž kdy měli.
KNA: CO.
JSEM.
TO.
SAKRA.
NAPSALA?!
ČTEŠ
Insta Sluts |YoonKookMin|
FanficSugarHoes: Nemůžu se rozhodnout.. Je krásnější můj hyungie nebo jeho vzdychání? -Min ⚠Varování⚠ - threesome - boyxboy - nsfw - incest - sexting, texting 24. 6. - #2 v kategorii threesome