,,Máš všechno, zlato?"
,,Hmmm, asi jo. Kdy vyrazíme, Yoonie? Máme tam být až za hodinu.."
,,No, tak to mám dost času si tě naplno užít, " ušklíbl se starší, zatímco si sundaval černé triko.
Mladší s úsměvem přikývl, přiblížil se ke svému hyungovi. Na nic nečekal a spojil jejich rty. Yoongi polibek prohloubil, olízl spodní ret svého milovaného mladšího bratříčka, díky čemuž Jimin pootevřel ústa. Gi neváhal, jazykem pronikl do Minovo pusy. Jejich jazyky se o sebe třely.
Nižší z dvojice položil ruce na ramena vyššího, pomalu s nimi začal pohybovat dolů, přičemž si kleknul. Když jeho dlaně spočinuly na pásku, podíval se nadrženě nahoru do očí svého hyunga.
Následně mu stáhl džíny společně s boxerkami. Přiblížil se k Min Suga Juniorovi, jak mu s oblibou říkali oba chlapci, přejel jazykem po jeho špičce.
Yoongi vzdychl, prsty zapletl do vlasů mladšího, přitáhl si ho blíže ke klínu, čímž ho donutil pohltit celý jeho penis. Jimin se trochu ošil, hodil na staršího, nemilý pohled, ale dal se okamžitě do práce.
Gi slastně přivíral oči, kousal se do rtu. Po chvíli se podíval dolů na Mina. Pohled na jeho perfektního bratra, který mu momentálně kouřil, ho ještě více rajcoval.
,,U-už, ahhh!" hlasitě zavzdychal.
Po vydýchání orgasmu, potom co mu Jimin předal část jeho nadílka, se přesunuli ke gauči.
*Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz* zabzučel zvonek.
Yoongi naštvaně přešel je dveřím.
,,Kdo to kurva..?!" nadával, načež otevřel dveře a uviděl partu pěti lidí, jenž si nebyl jistý, jaký s nimi má vztah.
Každý z nich připadal chlapci divný. Byla to ta parta, za níž jste se styděli na veřejnosti.
I přes to si jen povzdechl.
,,JIMINIE, SEX NEBUDE! MŮŽEŠ PODĚKOVAT TĚMHLE KAZIŠUKŮM!" zakřičel ode dveří.
Mezitím se Jimin oblékl, otráveně protočil oči, vzal svůj kufr a odkráčel ke vstupu na popravu. Poté si však vzpomněl, kam jedou. Očka se mu rozzářila štěstím. Se slovy ,, počkám v autě" se rozběhl na ulici. Starší se zamilovaně uculil, sebral své zavazadlo, vypakoval ty zvláštní lidi ze svého domu a sedl si do dodávky dozadu, vedle Mina, načež se pohodlně uvelebil na jeho rameni ke spánku.
A/N: ⁄(⁄ ⁄•⁄ω⁄•⁄ ⁄)⁄ Shy af rn..
ČTEŠ
Insta Sluts |YoonKookMin|
Fiksi PenggemarSugarHoes: Nemůžu se rozhodnout.. Je krásnější můj hyungie nebo jeho vzdychání? -Min ⚠Varování⚠ - threesome - boyxboy - nsfw - incest - sexting, texting 24. 6. - #2 v kategorii threesome